Mi trije smo najboljši par
Pri Škodi so želeli osvežiti komunikacijo že uveljavljenega finančnega produkta: Financiranje 1 % na mesec.
Škoda
Kratek opis akcije: Kot pravijo, je to preprosta in pogosto najboljša izbira financiranja pri nakupu vozil Škoda. Zato se je porodila ideja, ki predstavlja zgodbo o harmonični povezavi med voznikom, vozilom in ugodnostmi financiranja, s sloganom »Mi trije smo najboljši par«. »V televizijskih oglasih ne predstavljamo le vrhunske kakovosti vozil, temveč tudi zadovoljstvo kupcev, navdušenih nad odločitvijo za izjemno ugodne pogoje nakupa,« pravijo pri avtomobilski znamki Škoda.
Kot dodajajo, je v Sloveniji že tradicija, da je snovanje ideje tesno prepleteno z izborom slovenske glasbene kulise za televizijske in radijske oglase. Tokrat so k sodelovanju povabili glasbenika Petra Lovšina, ki je za kampanjo priredil svojo uspešnico Mi trije smo najboljši par.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali
Predstavnika naročnika: Petr Podlipny in Nina Lednik
Direktorica projekta: Nataša Krese
Kreativna direktorja: Jana Sedej in Andrej Schulz
Tekstopisca: Jana Sedej in Samo Bobnar
Oblikovalec: Andrej Schulz
Produkcijska hiša: Entity films
Režiser: David Belina
Fotograf: Miran Juršič
Glasba: Peter Lovšin – Mi trije smo najboljši par
Medijska agencija: Votan komunikacije