Mikromobilnost
Zavarovalnica Sava z novo oglaševalsko akcijo spodbuja varno in brezskrbno mikromobilnost.
Zavarovalnica Sava
Kratek opis akcije: V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA so v Zavarovalnici Sava pripravili digitalno oglaševalsko akcijo, ki na dinamičen in inovativen način predstavlja prednosti novega zavarovanja mikroMOBILNOSTI.
Z vpogledom v ciljno skupino so pri Zavarovalnici Sava ugotovili, da številni aktivni ljudje uporabljajo več kot eno lahko prevozno sredstvo. Na to ugotovitev so se odzvali s prilagojenim zavarovanjem, ki je vezano na osebo in ne na prevozno sredstvo. Zavarovanec lahko tako brezskrbno menja med lahkimi prevoznimi sredstvi – svojimi, od prijateljev ali izposojenimi.
Kreativno rešitev so našli v zabavni animaciji, ki predstavnike različnih ciljnih skupin prikazuje na različnih prevoznih sredstvih, s hitrim menjavanjem pa ponazori hiter tempo življenja, v katerem te ne sme nič ovirati. S sloganom uvajajo tudi izraz mikropoti, ki še dodatno pojasnjuje rastočo kategorijo mikromobilnosti.
Specifične kombinacije ljudi, prevoznih sredstev in nagovorov so prilagojene specifičnim ciljnim skupinam (od različnih posameznikov do družin), njihovim interesom in kanalom, kjer se oglasi prikazujejo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, komunikacija na družbenih omrežjih in spletni strani, odnosi z javnostmi, komunikacija na internih kanalih, tiskani oglasi in oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnica naročnika: Karin Vidonja
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Vodja projekta: Nika Frece
Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Damijan Penič
Upravljavka družbenih omrežij: Špela Fabjan
Fotograf in snemalec: Matic Kozinc