sava
Opaženo

Mikromobilnost

Zavarovalnica Sava z novo oglaševalsko akcijo spodbuja varno in brezskrbno mikromobilnost.

Kratek opis akcije: V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA so v Zavarovalnici Sava pripravili digitalno oglaševalsko akcijo, ki na dinamičen in inovativen način predstavlja prednosti novega zavarovanja mikroMOBILNOSTI.

Z vpogledom v ciljno skupino so pri Zavarovalnici Sava ugotovili, da številni aktivni ljudje uporabljajo več kot eno lahko prevozno sredstvo. Na to ugotovitev so se odzvali s prilagojenim zavarovanjem, ki je vezano na osebo in ne na prevozno sredstvo. Zavarovanec lahko tako brezskrbno menja med lahkimi prevoznimi sredstvi – svojimi, od prijateljev ali izposojenimi.

Kreativno rešitev so našli v zabavni animaciji, ki predstavnike različnih ciljnih skupin prikazuje na različnih prevoznih sredstvih, s hitrim menjavanjem pa ponazori hiter tempo življenja, v katerem te ne sme nič ovirati. S sloganom uvajajo tudi izraz mikropoti, ki še dodatno pojasnjuje rastočo kategorijo mikromobilnosti.

Specifične kombinacije ljudi, prevoznih sredstev in nagovorov so prilagojene specifičnim ciljnim skupinam (od različnih posameznikov do družin), njihovim interesom in kanalom, kjer se oglasi prikazujejo.

mikromobilnost1

mikromobilnost2

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, komunikacija na družbenih omrežjih in spletni strani, odnosi z javnostmi, komunikacija na internih kanalih, tiskani oglasi in oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnica naročnika: Karin Vidonja

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Vodja projekta: Nika Frece

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Damijan Penič

Upravljavka družbenih omrežij: Špela Fabjan

Fotograf in snemalec: Matic Kozinc

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji