ni panike
Opaženo

Mladi

V agenciji Futura DDB so za Vzajemno zasnovali akcijo, v kateri svetujejo mladim, kako se soočiti z določenimi težavami, ki jih prinese izguba statusa študenta.

Kratek opis akcije: »Kaj mlade najbolj zaboli, ko izgubijo status študenta? To, da izgubijo študentske bone. Kosilo v restavraciji se jim tako z danes na jutri podraži s štirih na približno osem evrov, ko brskajo za recepti, pa ti vsebujejo sestavine, kot so zvezdasti janež, sumak in samorogove solze,« pravijo v Vzajemni. Zato so se kot prva izbira mladih pri dopolnilnem zavarovanju, ki ga potrebujejo v trenutku, ko izgubijo status, odločili, da jim pomagajo na način, ki je po okusu mlade generacije.

S pomočjo chefa Žige Gabrovca so predstavili enostavne in ugodne recepte, ki lahko popolnoma nadomestijo izpad študentskih bonov. Obenem so mlade naučili osnov kuhanja s pomočjo interaktivnih zgodb na Instagramu in drugih naprednih formatov. »Rezultat? Presegli smo vse načrtovane medijske parametre, število interakcij z znamko v ciljni skupini in frekvenca uporabnikov sta bila visoko nad pričakovanji, kar je zakuhalo spodbudne prodajne rezultate,« so zadovoljni.

vzajemna žiga

Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, Instagramu in Facebooku, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, nagradna igra, plakati, spletno mesto

Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija

Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas

Vodja projekta: Nejc Jančar

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Tekstopiska: Eva Stopar

Umetniška direktorica: Aleksandra Švigelj

Produkcijska hiša: Lilt

Medijska agencija: Media Publikum

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji