Mladi
V agenciji Futura DDB so za Vzajemno zasnovali akcijo, v kateri svetujejo mladim, kako se soočiti z določenimi težavami, ki jih prinese izguba statusa študenta.
Varuh zdravja, Vzajemna
Kratek opis akcije: »Kaj mlade najbolj zaboli, ko izgubijo status študenta? To, da izgubijo študentske bone. Kosilo v restavraciji se jim tako z danes na jutri podraži s štirih na približno osem evrov, ko brskajo za recepti, pa ti vsebujejo sestavine, kot so zvezdasti janež, sumak in samorogove solze,« pravijo v Vzajemni. Zato so se kot prva izbira mladih pri dopolnilnem zavarovanju, ki ga potrebujejo v trenutku, ko izgubijo status, odločili, da jim pomagajo na način, ki je po okusu mlade generacije.
S pomočjo chefa Žige Gabrovca so predstavili enostavne in ugodne recepte, ki lahko popolnoma nadomestijo izpad študentskih bonov. Obenem so mlade naučili osnov kuhanja s pomočjo interaktivnih zgodb na Instagramu in drugih naprednih formatov. »Rezultat? Presegli smo vse načrtovane medijske parametre, število interakcij z znamko v ciljni skupini in frekvenca uporabnikov sta bila visoko nad pričakovanji, kar je zakuhalo spodbudne prodajne rezultate,« so zadovoljni.
Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, Instagramu in Facebooku, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, nagradna igra, plakati, spletno mesto
Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija
Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas
Vodja projekta: Nejc Jančar
Kreativni direktor: Robert Bohinec
Tekstopiska: Eva Stopar
Umetniška direktorica: Aleksandra Švigelj
Produkcijska hiša: Lilt
Medijska agencija: Media Publikum