supr
Opaženo

Mladi prihodnost furajo po svoje

Telekom Slovenije mladim omogoča, da z novim mobilnim paketom prihodnost ustvarjajo po svoje. Spodbuja jih, da svojo mladostno energijo usmerjajo v projekte, ki jih navdihujejo. Preprosto jim reče: SUPR!

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije je s 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace predstavil novi paket za mlade – SUPR.

Mladi svoje gigabajte najpogosteje namenijo gledanju filmov, ustvarjanju in deljenju video posnetkov ter poslušanju glasbe. ​Kljub vsemu pa kar 62 % mladih najde tudi čas za gibanje – enkrat ali večkrat tedensko. Na tem uvidu temelji tudi nov mobilni paket, ki z dodatnimi gigabajti vsak mesec nagrajuje zvestobo uporabnikov in spodbuja osvajanje gigabajtov ob raziskovanju Slovenije.

»Ponudbi sledijo tudi oglaševalska gradiva, ki v televizijskih in digitalnih videih kot kalejdoskop kratkih odštekanih kadrov posnemajo to, za kar mladi porabijo večino svojih gigabajtov. Posebej za akcijo smo naredili edinstven SUPR komad, na zunanjih oglasih pa nov paket izpostavili z opaznimi grafikami,« pravijo snovalci akcije.

supr1

supr2

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tisk

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Borut Bartol, Franjo Jesih, Jernej Verbič, Karmen Havliček in Matic Delalut

Vodji projekta v agenciji: Barbara Drnovšek in Nataša Lipovčić

Kreativna direktorja: Mirka Modrinić in Klemen Šefer

Tekstopiski: Veronika Polž in Tjaša Derstvenšek

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Urban Zotel

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 30. avgusta do 30. septembra 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji