Mladi prihodnost furajo po svoje
Telekom Slovenije mladim omogoča, da z novim mobilnim paketom prihodnost ustvarjajo po svoje. Spodbuja jih, da svojo mladostno energijo usmerjajo v projekte, ki jih navdihujejo. Preprosto jim reče: SUPR!
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: Telekom Slovenije je s 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace predstavil novi paket za mlade – SUPR.
Mladi svoje gigabajte najpogosteje namenijo gledanju filmov, ustvarjanju in deljenju video posnetkov ter poslušanju glasbe. Kljub vsemu pa kar 62 % mladih najde tudi čas za gibanje – enkrat ali večkrat tedensko. Na tem uvidu temelji tudi nov mobilni paket, ki z dodatnimi gigabajti vsak mesec nagrajuje zvestobo uporabnikov in spodbuja osvajanje gigabajtov ob raziskovanju Slovenije.
»Ponudbi sledijo tudi oglaševalska gradiva, ki v televizijskih in digitalnih videih kot kalejdoskop kratkih odštekanih kadrov posnemajo to, za kar mladi porabijo večino svojih gigabajtov. Posebej za akcijo smo naredili edinstven SUPR komad, na zunanjih oglasih pa nov paket izpostavili z opaznimi grafikami,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tisk
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Borut Bartol, Franjo Jesih, Jernej Verbič, Karmen Havliček in Matic Delalut
Vodji projekta v agenciji: Barbara Drnovšek in Nataša Lipovčić
Kreativna direktorja: Mirka Modrinić in Klemen Šefer
Tekstopiski: Veronika Polž in Tjaša Derstvenšek
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalec: Urban Zotel
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: od 30. avgusta do 30. septembra 2021