supr
Opaženo

Mladi prihodnost furajo po svoje

Telekom Slovenije mladim omogoča, da z novim mobilnim paketom prihodnost ustvarjajo po svoje. Spodbuja jih, da svojo mladostno energijo usmerjajo v projekte, ki jih navdihujejo. Preprosto jim reče: SUPR!

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije je s 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace predstavil novi paket za mlade – SUPR.

Mladi svoje gigabajte najpogosteje namenijo gledanju filmov, ustvarjanju in deljenju video posnetkov ter poslušanju glasbe. ​Kljub vsemu pa kar 62 % mladih najde tudi čas za gibanje – enkrat ali večkrat tedensko. Na tem uvidu temelji tudi nov mobilni paket, ki z dodatnimi gigabajti vsak mesec nagrajuje zvestobo uporabnikov in spodbuja osvajanje gigabajtov ob raziskovanju Slovenije.

»Ponudbi sledijo tudi oglaševalska gradiva, ki v televizijskih in digitalnih videih kot kalejdoskop kratkih odštekanih kadrov posnemajo to, za kar mladi porabijo večino svojih gigabajtov. Posebej za akcijo smo naredili edinstven SUPR komad, na zunanjih oglasih pa nov paket izpostavili z opaznimi grafikami,« pravijo snovalci akcije.

supr1

supr2

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tisk

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Borut Bartol, Franjo Jesih, Jernej Verbič, Karmen Havliček in Matic Delalut

Vodji projekta v agenciji: Barbara Drnovšek in Nataša Lipovčić

Kreativna direktorja: Mirka Modrinić in Klemen Šefer

Tekstopiski: Veronika Polž in Tjaša Derstvenšek

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Urban Zotel

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 30. avgusta do 30. septembra 2021

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji