Mladi za zgled odgovorne vožnje
Glavno sporočilo že pete sezone pobude Heroji furajo v pižamah, je, da mladi niso več odgovorni za največ prometnih nesreč pod vplivom alkohola.
Zavod vozim
Kratek opis akcije: Na začetku pobude pred petimi leti so z akcijo ciljali predvsem na mlade neodgovorne voznike, tokrat pa v luči statistike komunikacijo usmerjajo k starejšim. Pri mladih voznikih med 15. in 24. letom starosti namreč od leta 2010 zaznavajo velik napredek, saj niso več v vrhu med povzročitelji prometnih nesreč pod vplivom alkohola v Sloveniji. To neslavno prvo mesto so prevzeli vozniki v starostni skupini od 25. do 54. leta, največ povzročiteljev prometnih nesreč pod vplivom alkohola pa je starih med 35 in 44 let.
Zato letos predajajo besedo mladim in jih postavljajo za zgled varne in odgovorne vožnje. V akciji so se jim pridružili znani mladi obrazi – igralka Mila Peršin, pevec Bojan Cvjetićanin in raper Vazz, ki starejšim nastavljajo ogledalo in jih nagovarjajo z zamenjanimi vlogami.
Letos pa so akcijo razširili tudi s herojskimi vau’čerji, posebno digitalno obljubo, s katero se zavežeš, da boš svoje najbližje vedno prišel iskat, ko te bodo potrebovali. Tudi sredi noči in v pižami. »Z vau’čerji želimo preseči vljudnostne fraze 'naslednjič me pa pokliči' in aktivno spodbujati, da bi vsi svoj 'vau' večer končali z varnim prevozom domov in ne v prometni nesreči,« pravijo snovalci akcije. David Razboršek, direktor Zavoda VOZIM, pa dodaja: »S herojskimi vau'čerji želimo preplaviti splet in posledično vplivati na izboljšanje prometne varnosti. Vsi si želimo, da bi naš najbližji prišel varno domov, kar mu s herojskim vau'čerjem za večer s srečnim koncem lahko podarimo.«
Tudi vi lahko ustvarite svoj herojski vau'čer na www.heroji.si in ga podarite najbližjim.
Elementi akcije: zunanje, televizijsko in tiskano oglaševanje, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, komunikacija z mediji
Predstavniki naročnika: David Razboršek, Anja Zagomilšek, Nino Batagelj in Maruša Samobor Gerl
Vodja projekta: Živa Kolar
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisca: Medeja Kraševec in Tomaž Radšel
Digitalni strateg: Jan Omahen
Oblikovalec: Jan Mohorič
Odnosi z mediji: Patricija Premrov
Video produkcija: Rok Frešer