Mobilno plačevanje s kartico Visa
Na vrh lestvice najbolj priljubljenih plačilnih metod se vse bolj vztrajno prebija plačevanje z mobilnimi napravami, med katerimi prednjači osebni mobilni telefon.
Visa
Kratek opis akcije: Storitev Mobilna plačila Visa imetnikom plačilnih kartic omogoča vse ugodnosti Visa kar preko mobilnega telefona ali druge mobilne naprave, na kar so želeli opomniti z oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala sestrska agencija Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe). »Ker imajo uporabniki z varnostno funkcijo prepoznave obraza ali prstnega odtisa popoln nadzor nad dostopom in uporabo kartice v mobilnem telefonu, so mobilna plačila s kartico Visa še bolj zanesljiva, pregledna in varna,« pravijo.
Za lokalizacijo akcije in aktivnosti aktivacij skrbi Saatchi & Saatchi Ljubljana, za medijsko načrtovanje in zakup pa Starcom (oba člana Publicis Groupe Adriatic).
Elementi akcije: televizijski, tiskani, zunanji in spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih
Predstavnik naročnika: Martin Živković
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar
Oblikovalec: Siniša Šafarič
Avtor kreativne ideje, televizijskega oglasa in zunanjih oglasov: Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe)
Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Medijska agencija: Starcom Slovenija (Publicis Groupe)
Trajanje akcije: junij–julij 2021