visa
Opaženo

Mobilno plačevanje s kartico Visa

Na vrh lestvice najbolj priljubljenih plačilnih metod se vse bolj vztrajno prebija plačevanje z mobilnimi napravami, med katerimi prednjači osebni mobilni telefon.

Kratek opis akcije: Storitev Mobilna plačila Visa imetnikom plačilnih kartic omogoča vse ugodnosti Visa kar preko mobilnega telefona ali druge mobilne naprave, na kar so želeli opomniti z oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala sestrska agencija Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe). »Ker imajo uporabniki z varnostno funkcijo prepoznave obraza ali prstnega odtisa popoln nadzor nad dostopom in uporabo kartice v mobilnem telefonu, so mobilna plačila s kartico Visa še bolj zanesljiva, pregledna in varna,« pravijo.

Za lokalizacijo akcije in aktivnosti aktivacij skrbi Saatchi & Saatchi Ljubljana, za medijsko načrtovanje in zakup pa Starcom (oba člana Publicis Groupe Adriatic).

visa

Elementi akcije: televizijski, tiskani, zunanji in spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Martin Živković

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Oblikovalec: Siniša Šafarič

Avtor kreativne ideje, televizijskega oglasa in zunanjih oglasov: Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe)

Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: Starcom Slovenija (Publicis Groupe)

Trajanje akcije: junij–julij 2021

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji