visa
Opaženo

Mobilno plačevanje s kartico Visa

Na vrh lestvice najbolj priljubljenih plačilnih metod se vse bolj vztrajno prebija plačevanje z mobilnimi napravami, med katerimi prednjači osebni mobilni telefon.

Kratek opis akcije: Storitev Mobilna plačila Visa imetnikom plačilnih kartic omogoča vse ugodnosti Visa kar preko mobilnega telefona ali druge mobilne naprave, na kar so želeli opomniti z oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala sestrska agencija Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe). »Ker imajo uporabniki z varnostno funkcijo prepoznave obraza ali prstnega odtisa popoln nadzor nad dostopom in uporabo kartice v mobilnem telefonu, so mobilna plačila s kartico Visa še bolj zanesljiva, pregledna in varna,« pravijo.

Za lokalizacijo akcije in aktivnosti aktivacij skrbi Saatchi & Saatchi Ljubljana, za medijsko načrtovanje in zakup pa Starcom (oba člana Publicis Groupe Adriatic).

visa

Elementi akcije: televizijski, tiskani, zunanji in spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Martin Živković

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Oblikovalec: Siniša Šafarič

Avtor kreativne ideje, televizijskega oglasa in zunanjih oglasov: Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe)

Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: Starcom Slovenija (Publicis Groupe)

Trajanje akcije: junij–julij 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji