m
Opaženo

Moč se skriva v testeninah

Pri Barilli so se odločili, da bodo na kreativen način prikazali pozitiven vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov.

Kratek opis akcije: Barilla je eden od glavnih sponzorjev treh velikih regijskih maratonov; tekaških beograjskega in zagrebškega ter kolesarskega maratona Franja. Ker je percepcija testenin kot primerne hrane za športnike in dobro kondicijo še vedno pogosto zmotna, so sponzorirani športni dogodki primerna priložnost za izboljševanje percepcije. Cilj komunikacijske platforme #SkupajDoCilja za družbena omrežja je izpostaviti koristen vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov ter lažje doseganje zadanih in želenih osebnih ciljev v vzdržljivostnih športih. Pripravili so modularno kampanjo s tremi vrstami relevantnih rešitev, ki govorijo o koristi testenin za športno pripravljenost – Dejstva o testeninah, Slastni za obrok in Regeneracija. S prisotnostjo na dogodkih so poskrbeli za boljšo vidnost znamke in izkušnjo s testeninami.

Naročnik: Barilla Adriatik (za slovenski, srbski in bosanski trg)

Predstavnici naročnika: Majda Kuzma in Ana Jamnik

Naročnik: Barilla Hrvatska

Predstavnica naročnika: Nikolina Nenadić

Agencija: Publicis

Direktorica projekta: Sabina Raca Habjan

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Petja Selan

Tekstopiska: Urška Glavan

Izvedbeno oblikovanje: Lea Mesarič

Termin izvedbe: junij – oktober 2024

z

z

z

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji