m
Opaženo

Moč se skriva v testeninah

Pri Barilli so se odločili, da bodo na kreativen način prikazali pozitiven vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov.

Kratek opis akcije: Barilla je eden od glavnih sponzorjev treh velikih regijskih maratonov; tekaških beograjskega in zagrebškega ter kolesarskega maratona Franja. Ker je percepcija testenin kot primerne hrane za športnike in dobro kondicijo še vedno pogosto zmotna, so sponzorirani športni dogodki primerna priložnost za izboljševanje percepcije. Cilj komunikacijske platforme #SkupajDoCilja za družbena omrežja je izpostaviti koristen vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov ter lažje doseganje zadanih in želenih osebnih ciljev v vzdržljivostnih športih. Pripravili so modularno kampanjo s tremi vrstami relevantnih rešitev, ki govorijo o koristi testenin za športno pripravljenost – Dejstva o testeninah, Slastni za obrok in Regeneracija. S prisotnostjo na dogodkih so poskrbeli za boljšo vidnost znamke in izkušnjo s testeninami.

Naročnik: Barilla Adriatik (za slovenski, srbski in bosanski trg)

Predstavnici naročnika: Majda Kuzma in Ana Jamnik

Naročnik: Barilla Hrvatska

Predstavnica naročnika: Nikolina Nenadić

Agencija: Publicis

Direktorica projekta: Sabina Raca Habjan

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Petja Selan

Tekstopiska: Urška Glavan

Izvedbeno oblikovanje: Lea Mesarič

Termin izvedbe: junij – oktober 2024

z

z

z

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji