Moč se skriva v testeninah
Pri Barilli so se odločili, da bodo na kreativen način prikazali pozitiven vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov.
Barilla
Kratek opis akcije: Barilla je eden od glavnih sponzorjev treh velikih regijskih maratonov; tekaških beograjskega in zagrebškega ter kolesarskega maratona Franja. Ker je percepcija testenin kot primerne hrane za športnike in dobro kondicijo še vedno pogosto zmotna, so sponzorirani športni dogodki primerna priložnost za izboljševanje percepcije. Cilj komunikacijske platforme #SkupajDoCilja za družbena omrežja je izpostaviti koristen vpliv testenin na telesno zmogljivost, moč in energijo rekreativnih športnikov ter lažje doseganje zadanih in želenih osebnih ciljev v vzdržljivostnih športih. Pripravili so modularno kampanjo s tremi vrstami relevantnih rešitev, ki govorijo o koristi testenin za športno pripravljenost – Dejstva o testeninah, Slastni za obrok in Regeneracija. S prisotnostjo na dogodkih so poskrbeli za boljšo vidnost znamke in izkušnjo s testeninami.
Naročnik: Barilla Adriatik (za slovenski, srbski in bosanski trg)
Predstavnici naročnika: Majda Kuzma in Ana Jamnik
Naročnik: Barilla Hrvatska
Predstavnica naročnika: Nikolina Nenadić
Agencija: Publicis
Direktorica projekta: Sabina Raca Habjan
Strateška direktorica: Maja Michieli
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Petja Selan
Tekstopiska: Urška Glavan
Izvedbeno oblikovanje: Lea Mesarič
Termin izvedbe: junij – oktober 2024