hh
Opaženo

Modra nit varčevanja

Agencija Rubikon GRAL z novo celostno oglaševalsko akcijo predstavlja MODRO zavarovalnico kot partnerja, ki nas v vseh življenjskih obdobjih drži v ravnotežju.

Kratek opis akcije: V življenju je vedno kaj v zraku. Z MODRO pa niti finančne varnosti držimo v svojih rokah. »Varčevanje za prihodnost je MODRA odločitev. Z novo kampanjo tako povemo to, kar velja že niz let, a še ni bilo dovolj slišano – MODRA je osrednja nit varčevanja pri nas, saj ji zaupa že več kot 300.000 varčevalcev,« je kreativno izhodišče pojasnil Denis Pucelj, kreativni tekstopisec v agenciji. Nova akcija zanje predstavlja začetek večletnega sodelovanja z MODRO zavarovalnico.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Dubravka Derossi in Danijela Kokalj Švarc

Vodji projekta v agenciji: Aljaž Podlogar in Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Idejna zasnova in tekstopisec: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Oblikovalka: Lili Geček

Glasbena podlaga: Stojancho Georgiev

Čas trajanja akcije: maj 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji