Modrosti iz prihodnosti
Vita Življenjska je ob začetku leta predstavila večkanalno kampanjo za naložbeno življenjsko zavarovanje NLB Vita Varčevanje +, ki nas popelje v prihodnost.
Vita Življenjska
Kratek opis akcije: »Ljudje se učimo iz lastnih napak. Zato mora modrost, ki bi te napake preprečila, priti od nas samih. In ker je potovanje v prihodnost zaenkrat še nemogoče, smo se poslužili orodij, ki to omogočajo,« pravijo v Vita Življenjska.
S pomočjo tehnologije umetne inteligence so ustvarili kampanjo, v kateri starejši jaz mlajšemu zaupa modrost iz (verjetno) futuristične prihodnosti. »Vsi pričakujemo, da bodo avtomobili leteli, da se bo počitnikovalo na Luni, silvestrovalo na Marsu, meditiralo na morskem dnu in tako naprej. Vsekakor pa bo vsak izmed nas še kdaj renoviral kopalnico, se končno odpravil na sanjsko potovanje, lepotni medicinski poseg ali kaj podobnega. Da si bomo to lahko privoščili, moramo v sedanjosti sprejeti pametno odločitev in poskrbeti za svoje finance: skleniti naložbeno življenjsko zavarovanje, ki nam bo s prihranki omogočilo uživati v lepih trenutkih, ki nam jih prinaša prihodnost,« dodajajo.
V prihajajočih tednih bo komunikacijsko akcijo nadgradil še čisto pravi »AI časovni stroj«, ki bo združeval različna orodja generativne umetne inteligence. Iz naložene fotografije uporabnika bo ustvaril personalizirano podobo in jo opremil z lastno modrostjo iz prihodnosti.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbeni mediji, zunanje in radijsko oglaševanje
Predstavniki naročnika: Blaž Klinar, Anamarija Ahlin, Krista Urbas in Nika Kocman
Kreativna direktorica: Kaja Elsner
Tekstopisca: Maj Kelenc in Kaja Elsner
Umetniška direktorica: Hana Rošer
Oblikovalca: Nejc Vernik in Lucija Pale
Trajanje akcije: januar – marec 2024