Moj dom, moja pravila
Na Gorenjski banki so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarili komunikacijsko akcijo, s katero oglašujejo ugodnejšo ponudbo stanovanjskega kredita.
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija pod sloganom »Moj dom, moja pravila« prikazuje aktivnosti, ki jih lahko brez skrbi počnemo le takrat, ko živimo v lastniškem stanovanju, saj bi v nasprotnem primeru najbrž imeli težave z najemodajalcem. Stanovanjski kredit namreč marsikomu omogoča, da izkusi, kaj pomeni živeti na svojem – in v svojem stanovanju končno počne, kar koli si zaželi.
V televizijskem oglasu tako lahko vidimo deklico, ki svojo umetniško žilico preizkuša kar na steni dnevne sobe, medtem ko jo starša brezskrbno opazujeta. Druga motiva prikazujeta rolkarja, ki namesto »rampe« uporablja pohištvo, ter par, ki si deli stanovanje s kupom hišnih ljubljenčkov, ki so v najemniških stanovanjih večinoma prepovedani.
Poleg oglasov so pripravili tudi vsebinsko bogat spletni vodič Prvi koraki do novega doma. Ta potencialne stranke vodi skozi celoten proces nakupa nove nepremičnine: od ogleda in izbire primerne nepremičnine, pridobivanja informativne ponudbe stanovanjskega kredita, preverjanja dovoljenj in podpisa kupoprodajne pogodbe, do vseh osnovnih informacij, ki jih mora kreditojemalec imeti o stanovanjskih kreditih.
Medijska agencija: Omnicom Media Group
Predstavnice naročnika: Romina Sabadin, Maruša Nučič in Tea Svatina Lorenci
Preostali sodelujoči: ekipa Luna \TBWA