rutar
Opaženo

In moj dom zaživi

Ob 60-letnici obstoja pohištvene znamke Rutar so v agenciji PM, poslovni mediji pripravili oglaševalsko akcijo, s katero želijo »znova ujeti« identiteto znamke.

Kratek opis akcije: Rutar je družinska pohištvena znamka koroških Slovencev z dolgoletno tradicijo, v Sloveniji pa je prisotna približno od leta 2000. Čeprav jo pozna velik del avstrijsko-koroške in slovenske populacije, je moč znamke skozi leta izgubila svojo ostrino in jasnost izraza. Namen oglaševalske akcije je krepitev moči in repozicioniranje percepcije znamke, ki prav letos obeležuje 60-letnico obstoja, kar je dober povod za nov začetek. »Nov začetek, nova podoba, nova ideja, nov ambient in nov dom pa ne zrastejo iz nič. Znamka Rutar je doma v regiji, kjer radi lepo živimo. Uživamo v naravi, kulinariki in glasbi, poln življenjski slog pa zavestno selimo tudi med štiri stene svojega doma. Prav lovljenje raznolikih življenjskih slogov v oblike interierja pri Rutarju vadijo že desetletja. To zmorejo zaradi široke ponudbe, ki se lahko pohvali tudi z največjo razstavo pohištva v Sloveniji. Vedo, kaj izbrati, da dom zaživi. Ta spretnost je PM-jevcem dala vzgib za gradnjo nove identitete,« pravijo v agenciji.

V akciji so tako predstavili tri popolnoma različne domove, v celoti opremljene z Rutarjevim pohištvom in dodatki. Domovi svoje stanovalce tako zelo dobro poznajo, da jim je o njih dovoljeno celo spregovoriti. Neposrednost izraza življenjskega sloga, duše stanovalca, skozi interier je tudi temeljna filozofija prerojene znamke.

Preobrazbo znamke lahko opazite v močni digitalni oglaševalski akciji, televizijskih in radijskih oglasih, predvsem pa med listanjem nove tiskane revije In moj dom zaživi, ki je v Avstriji in Sloveniji skupno izšla v kar 840.000 izvodih. Skupaj s tiskano revijo je zaživela tudi njena digitalna različica, vsebinski portal, ki ga lahko listate na povezavi inspiracija.rutar.com.

rutar2

rutar3

rutar1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, celostna grafična podoba, tiskana revija, tiskani letak, vsekanalna digitalna oglaševalska akcija, spletni vsebinski portal

Predstavniki naročnika: Lea Marin, Gregor Rutar in Josef Rutar

Direktor naročnika v agenciji: Mitja Jereb

Vodenje projekta v agenciji: Ana Mesar

Kreativno vodenje: Igor Savič in Manca Krnel

Uredništvo: Manca Krnel

Tekstopiski: Manca Krnel in Dunja Kristan

Umetniško vodenje in oblikovanje: Špela Pfeifer in Marin Mešter

Režija: Nejc Levstik

Produkcija: Gregor Novak

Glasbena podlaga: Matter

Fotografija: Saša Hess

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji