In moj dom zaživi
Ob 60-letnici obstoja pohištvene znamke Rutar so v agenciji PM, poslovni mediji pripravili oglaševalsko akcijo, s katero želijo »znova ujeti« identiteto znamke.
Rutar
Kratek opis akcije: Rutar je družinska pohištvena znamka koroških Slovencev z dolgoletno tradicijo, v Sloveniji pa je prisotna približno od leta 2000. Čeprav jo pozna velik del avstrijsko-koroške in slovenske populacije, je moč znamke skozi leta izgubila svojo ostrino in jasnost izraza. Namen oglaševalske akcije je krepitev moči in repozicioniranje percepcije znamke, ki prav letos obeležuje 60-letnico obstoja, kar je dober povod za nov začetek. »Nov začetek, nova podoba, nova ideja, nov ambient in nov dom pa ne zrastejo iz nič. Znamka Rutar je doma v regiji, kjer radi lepo živimo. Uživamo v naravi, kulinariki in glasbi, poln življenjski slog pa zavestno selimo tudi med štiri stene svojega doma. Prav lovljenje raznolikih življenjskih slogov v oblike interierja pri Rutarju vadijo že desetletja. To zmorejo zaradi široke ponudbe, ki se lahko pohvali tudi z največjo razstavo pohištva v Sloveniji. Vedo, kaj izbrati, da dom zaživi. Ta spretnost je PM-jevcem dala vzgib za gradnjo nove identitete,« pravijo v agenciji.
V akciji so tako predstavili tri popolnoma različne domove, v celoti opremljene z Rutarjevim pohištvom in dodatki. Domovi svoje stanovalce tako zelo dobro poznajo, da jim je o njih dovoljeno celo spregovoriti. Neposrednost izraza življenjskega sloga, duše stanovalca, skozi interier je tudi temeljna filozofija prerojene znamke.
Preobrazbo znamke lahko opazite v močni digitalni oglaševalski akciji, televizijskih in radijskih oglasih, predvsem pa med listanjem nove tiskane revije In moj dom zaživi, ki je v Avstriji in Sloveniji skupno izšla v kar 840.000 izvodih. Skupaj s tiskano revijo je zaživela tudi njena digitalna različica, vsebinski portal, ki ga lahko listate na povezavi inspiracija.rutar.com.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, celostna grafična podoba, tiskana revija, tiskani letak, vsekanalna digitalna oglaševalska akcija, spletni vsebinski portal
Predstavniki naročnika: Lea Marin, Gregor Rutar in Josef Rutar
Direktor naročnika v agenciji: Mitja Jereb
Vodenje projekta v agenciji: Ana Mesar
Kreativno vodenje: Igor Savič in Manca Krnel
Uredništvo: Manca Krnel
Tekstopiski: Manca Krnel in Dunja Kristan
Umetniško vodenje in oblikovanje: Špela Pfeifer in Marin Mešter
Režija: Nejc Levstik
Produkcija: Gregor Novak
Glasbena podlaga: Matter
Fotografija: Saša Hess