Moja Škoda
Moja Škoda je oglaševalska akcija, ki povezuje preteklost, sedanjost in prihodnost, znamko Škoda in Slovenijo, avto in človeka.
Škoda
Kratek opis akcije: Ključno sporočilo akcije je, kot pojasnjujejo v agenciji PM, poslovni mediji, da je Škoda »slovenska znamka« in bo tudi v prihodnje, z novimi modeli, ostala »naša«. Fokus oglaševalske akcije je zato usmerjen na ljudi, lastnike oz. voznike avtomobilov Škoda, ključni nagovor pa se glasi: »Moja/naša/najina že od ...«
Ekipa Atmosfercev (Ciril Komotar, Saša Kapetanovič in Jure Gregorčič) je z najnovejšim električnim modelom Škoda ENYAQ iV obiskala pet izbranih lastnikov avtomobilov Škoda in pri vsakem ustvarila zanimiv video. Vsi videi se distribuirajo preko digitalnih kanalov (Facebook, Instagram, kanal znamke Škoda na YouTubu, pa tudi preko kanalov Atmosfercev in vsakega njihovega posameznega člana), medtem ko je skupna pristajalna stran zbirnik teh vsebin na naslovu moja.skoda.si.
Hkrati so na frekventnih pozicijah po Sloveniji pozicionirani veliki plakati s tremi različnimi motivi – lastniki v kombinaciji z njihovim avtomobilom. Pod fotografije je podpisana slovenska fotografinja Urša Premik. Preko digitalnih kanalov sočasno pozivajo lastnike avtomobilov Škoda, da se pridružijo skupnosti voznic in voznikov z lastno zgodbo in fotografijami oz. posnetki.
»Medtem ko je akcija časovno omejena na 2. september 2021, pa to ne pomeni njenega konca. Skupnost Moja Škoda bomo kontinuirano gradili še naprej, ponujajo pa se različne možnosti za nadaljevanje akcije v prihajajočih mesecih,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, pristajalna stran moja.skoda.si, predstavitveni članki o sodelujočih posameznikih/družinah, videi s sodelujočimi posamezniki/družinami, prijavni obrazec
Predstavnik naročnika: Jernej Leben
Vodja projekta v agenciji: Boštjan Sukič
Kreativna direktorica in tekstopiska: Barbara Bizjak
Oblikovalka: Maja Petrovič
Fotografinja: Urša Premik
Spletna strategija in distribucija: Anže Frantar in Dragan Grozdanič
Videoprodukcija: Atmosferci
Medijski zakup: PM (digitalni zakup) in Votan (zakup zunanjih površin)
Sodelujoči: lastniki vozil Škoda – družina Laznik, Peter Vojaković, Veronika Vaner, Marko Korošec in Jurij Tepeš
Trajanje akcije: od 5. avgusta do 2. septembra 2021