Morda najbolj prijazen operater
T-2 je v sodelovanju z Agencijo Arih pripravil oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje.
T-2
Kratek opis akcije: Kot pravijo, imajo telekomunikacijski operaterji ob tem dvojno nalogo. So nosilci razvoja in tisti, ki dnevno uvajajo novosti v svojo ponudbo, hkrati pa morajo dobro razumeti potrebe uporabnikov in jim na najbolj prijazen način pomagati pri razlagi ali reševanju tehničnih zagat. »Tehnična dovršenost je dostopna praktično vsem na svetu. Človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti. Po tem se T-2 razlikuje od svojih konkurentov, kar že leta potrjujejo pričevanja zadovoljnih uporabnikov in izsledki raziskav o zadovoljstvu uporabnikov s svojim operaterjem,« trdijo pri T-2.
Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in digitalni oglasi, veliki plakati
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnik naročnika: Gregor Štampohar
Vodja projekta v agenciji: Tatjana Rusanov
Kreativni direktor in tekstopisec: Igor Arih
Umetniški direktor: Tom Petruccelli
Oblikovalec: Matjaž Ferenc
Fotograf in režiser: Izidor Farič
Produkcijska hiša: FiProdukcija