izbor fraport
Opaženo

Na ponovna snidenja!

V želji, da v prihajajočem letu letalska potovanja čimprej ponovno zaživijo, so v agenciji DROM agency skupaj z naročnikom Fraport Slovenija zasnovali praznično akcijo »Na ponovna snidenja«.

Kratek opis akcije: »Veseli december je običajno (tudi) čas, ko se ljudje odločajo za letalska potovanja – da čarobnost praznikov doživijo na drugem koncu sveta, novo leto začnejo z novo dogodivščino ali pa se snidejo z bližnjimi, ki živijo v tujini. A letos na letališčih doživljamo povsem drugačno sliko. Na potniških terminalih ni običajnega vrveža potnikov in letališke vzletno-pristajalne steze niso živahne kot nekoč. Zaradi omejitev gibanja znotraj in zunaj meja je letalski potniški promet skoraj povsem onemogočen in tudi ljubljansko letališče ob koncu leta sameva,« pravijo v Fraport Slovenija.

Z decembrsko oglaševalsko akcijo so interno in eksterno javnost želeli spomniti na občutke, ki jih prinašajo letalska potovanja. Jim vliti upanja, da se bodo kmalu lahko ponovno podali v svet, polni pričakovanj in se na domače letališče vrnili polni novih vtisov. Pod sloganom "Na ponovna snidenja!" je tako nastala akcija, katere osrednje sporočilo je optimistično upanje, da v prihajajočem letu letalski promet in letalska potovanja čim prej ponovno zaživijo.

Osrednji element akcije sta dva video posnetka za družbena omrežja, v katerih nastopajo zaposleni na ljubljanskem letališču. Zaposleni v obliki iskrenih, čustvenih pisem Božičku sporočajo, kaj ob pogledu na prazno letališče najbolj pogrešajo in česa si v letu 2021 čimprej želijo nazaj.

Izbrane misli zaposlenih so prenesli tudi v druge komunikacijske formate. Poleg objav na družbenih omrežjih so s plakati, svetlobnimi plakati, digitalnimi zasloni, tablo s prihodnimi leti in nalepkami s pozitivnimi mislimi zaposlenih opremili celotno ljubljansko letališče, kjer simbolno »čakajo« na trenutek, ko bo letališče spet zaživelo.

V okviru iste oblikovno-vsebinske strategije so pripravili še gradiva interne in eksterne komunikacije – pismo za zaposlene in pano za vpis njihovih želja ter tiskane in elektronske voščilnice za poslovne partnerje.

K deljenju pozitivnih misli za leto 2021 so povabili tudi sledilce na družbenih omrežjih: »Zbrane misli uporabnikov pod ključnikom #SpetVzleteti objavljamo na lastnih kanalih, izbrane misli pa bodo v obliki plakatov, digitalnih zaslonov in nalepk prav tako dobile svoje v letališki stavbi – do čimprejšnih ponovnih letaliških snidenj »v živo« v letu 2021,« pravijo.

fraport1

fraport2

fraport3

fraport4

fraport5

fraport6

fraport7

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Monika Jelačič in Brigita Zorec

Strateška direktorica v agenciji: Milena Jakovljević

Vodja naročnika v agenciji: Zala Maček

Kreativni strateg in oblikovalec: Marko Klemen

Vsebinska strateginja in scenaristka: Maša Stanič

Produkcija: Bine Zarabec in Denis Bertole

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Tekstopiske: Maša Stanič, Sandra Požes in Zala Maček

Posebna zahvala sodelujočim zaposlenim pri Fraport Slovenija: Igor Krušič, Mojca Lovrenčec, Vjekoslav Petraš, Andrej Zelnik in Urban Žonta

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji