Na ponovna snidenja!
V želji, da v prihajajočem letu letalska potovanja čimprej ponovno zaživijo, so v agenciji DROM agency skupaj z naročnikom Fraport Slovenija zasnovali praznično akcijo »Na ponovna snidenja«.
Fraport Slovenija
Kratek opis akcije: »Veseli december je običajno (tudi) čas, ko se ljudje odločajo za letalska potovanja – da čarobnost praznikov doživijo na drugem koncu sveta, novo leto začnejo z novo dogodivščino ali pa se snidejo z bližnjimi, ki živijo v tujini. A letos na letališčih doživljamo povsem drugačno sliko. Na potniških terminalih ni običajnega vrveža potnikov in letališke vzletno-pristajalne steze niso živahne kot nekoč. Zaradi omejitev gibanja znotraj in zunaj meja je letalski potniški promet skoraj povsem onemogočen in tudi ljubljansko letališče ob koncu leta sameva,« pravijo v Fraport Slovenija.
Z decembrsko oglaševalsko akcijo so interno in eksterno javnost želeli spomniti na občutke, ki jih prinašajo letalska potovanja. Jim vliti upanja, da se bodo kmalu lahko ponovno podali v svet, polni pričakovanj in se na domače letališče vrnili polni novih vtisov. Pod sloganom "Na ponovna snidenja!" je tako nastala akcija, katere osrednje sporočilo je optimistično upanje, da v prihajajočem letu letalski promet in letalska potovanja čim prej ponovno zaživijo.
Osrednji element akcije sta dva video posnetka za družbena omrežja, v katerih nastopajo zaposleni na ljubljanskem letališču. Zaposleni v obliki iskrenih, čustvenih pisem Božičku sporočajo, kaj ob pogledu na prazno letališče najbolj pogrešajo in česa si v letu 2021 čimprej želijo nazaj.
Izbrane misli zaposlenih so prenesli tudi v druge komunikacijske formate. Poleg objav na družbenih omrežjih so s plakati, svetlobnimi plakati, digitalnimi zasloni, tablo s prihodnimi leti in nalepkami s pozitivnimi mislimi zaposlenih opremili celotno ljubljansko letališče, kjer simbolno »čakajo« na trenutek, ko bo letališče spet zaživelo.
V okviru iste oblikovno-vsebinske strategije so pripravili še gradiva interne in eksterne komunikacije – pismo za zaposlene in pano za vpis njihovih želja ter tiskane in elektronske voščilnice za poslovne partnerje.
K deljenju pozitivnih misli za leto 2021 so povabili tudi sledilce na družbenih omrežjih: »Zbrane misli uporabnikov pod ključnikom #SpetVzleteti objavljamo na lastnih kanalih, izbrane misli pa bodo v obliki plakatov, digitalnih zaslonov in nalepk prav tako dobile svoje v letališki stavbi – do čimprejšnih ponovnih letaliških snidenj »v živo« v letu 2021,« pravijo.
Elementi akcije: družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Monika Jelačič in Brigita Zorec
Strateška direktorica v agenciji: Milena Jakovljević
Vodja naročnika v agenciji: Zala Maček
Kreativni strateg in oblikovalec: Marko Klemen
Vsebinska strateginja in scenaristka: Maša Stanič
Produkcija: Bine Zarabec in Denis Bertole
Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek
Tekstopiske: Maša Stanič, Sandra Požes in Zala Maček
Posebna zahvala sodelujočim zaposlenim pri Fraport Slovenija: Igor Krušič, Mojca Lovrenčec, Vjekoslav Petraš, Andrej Zelnik in Urban Žonta