Na zdravje zdravim navadam!
Radenska predstavlja novo komunikacijsko akcijo, s katero nazdravlja zdravim navadam. Uporabnike želi opomniti, da ima dobro počutje prednost pred napornim vsakdanom, pitje Radenske pa lahko k temu pomembno prispeva.
Radenska
Kratek opis akcije: Televizijski oglas temelji na zgodbi, ki praznuje življenje. Slavi zdrave navade vseh vrst, med njimi tudi navado pitja Radenske, ki ponuja okusno osvežitev, s svojo bogato mineralno sestavo pa poskrbi tudi za dobro počutje.
Elementi akcije: televizijski oglas, oglaševanje na prodajnih mestih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ana Krstulović
Vodja projekta v agenciji: Polona Polak
Kreativni direktor: Jure Korenč
Tekstopiska: Eva Gjörek
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalka: Lara Oset
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Ostali sodelavci: Iza Tovornik, Maša Antunićević in Neja Kalan
Režiser: Nejc Pohar
Produkcijska hiša: Studio Ritem
Glasbena podlaga in proračun akcije: N/A
Medijska agencija: AM komunikacije, Agencija 101
Čas trajanja akcije: 17. 3.–30. 4. 2021