radenska na zdravje
Opaženo

Na zdravje zdravim navadam!

Radenska predstavlja novo komunikacijsko akcijo, s katero nazdravlja zdravim navadam. Uporabnike želi opomniti, da ima dobro počutje prednost pred napornim vsakdanom, pitje Radenske pa lahko k temu pomembno prispeva.

Kratek opis akcije: Televizijski oglas temelji na zgodbi, ki praznuje življenje. Slavi zdrave navade vseh vrst, med njimi tudi navado pitja Radenske, ki ponuja okusno osvežitev, s svojo bogato mineralno sestavo pa poskrbi tudi za dobro počutje.

na zdravje radenska

Elementi akcije: televizijski oglas, oglaševanje na prodajnih mestih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ana Krstulović

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Kreativni direktor: Jure Korenč

Tekstopiska: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Lara Oset

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Ostali sodelavci: Iza Tovornik, Maša Antunićević in Neja Kalan

Režiser: Nejc Pohar

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Glasbena podlaga in proračun akcije: N/A

Medijska agencija: AM komunikacije, Agencija 101

Čas trajanja akcije: 17. 3.–30. 4. 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji