lidl lojtrca
Opaženo

Naj bodo vse poti domače

Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata celostno komunikacijsko akcijo za projekt Lojtr'ca domačih.

Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija so s projektom Lojtr'ca domačih že šesto sezono močno vpeti v lokalno okolje, saj želijo povečati prepoznavnost lokalnih ponudnikov butičnih izdelkov in jim obenem omogočiti nova poslovna znanja ter izkušnje, prepoznavnost po celi Sloveniji in nove možnosti razvoja. Skupaj tako bogatijo Lidlovo ponudbo ter kupcem nudijo edinstveno priložnost za doživetje lokalnosti.

lojtrca

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Katja Galjot, Tanja Knez, Tina Cipot, Janja Nardin, Alen Vogrinčič, Robert Gornik, Katja Heberle, Lea Grilc, Nina Plantan in Miha Horvat

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Nejc Levstik

Direktorja fotografije: Dominik Istenič in Rožle Bregar

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Glasba: Universal Music

Digitalna agencija: Drom

Medijska agencija: OMD

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji