Naj bodo vse poti domače
Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata celostno komunikacijsko akcijo za projekt Lojtr'ca domačih.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija so s projektom Lojtr'ca domačih že šesto sezono močno vpeti v lokalno okolje, saj želijo povečati prepoznavnost lokalnih ponudnikov butičnih izdelkov in jim obenem omogočiti nova poslovna znanja ter izkušnje, prepoznavnost po celi Sloveniji in nove možnosti razvoja. Skupaj tako bogatijo Lidlovo ponudbo ter kupcem nudijo edinstveno priložnost za doživetje lokalnosti.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Katja Galjot, Tanja Knez, Tina Cipot, Janja Nardin, Alen Vogrinčič, Robert Gornik, Katja Heberle, Lea Grilc, Nina Plantan in Miha Horvat
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Nejc Levstik
Direktorja fotografije: Dominik Istenič in Rožle Bregar
Fotograf: Klemen Razinger
Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Glasba: Universal Music
Digitalna agencija: Drom
Medijska agencija: OMD