Naj peče hrana, ne jezik
Kotanyi in bold.group nadgrajujeta kampanjo »Naj peče hrana, ne jezik«. V interaktivnem Pekočemetru letos ocenjujejo pikantne šale Gašperja Berganta in Saša Stareta.
Kotányi
»Sovražni govor in verbalno nasilje sta v porastu tudi na spletu. To je med mladimi tako zelo normalizirano, da težko prepoznajo, da sploh gre za nasilje, saj žalitve sprejemajo kot normalen način komunikacije. Ker je nasilje večkrat zavito v izgovor 'saj je samo šala', smo v letu 2023 z blagovno znamko Kotanyi naredili prvi spletni ocenjevalnik 'začinjenosti' šal in izrazov. Logična poteza, saj strokovnjaki za vse začimbe nedvomno lahko ocenijo tudi tiste besedilne,« pravijo v bold.group.
Letošnji Pekočemeter (ki je na nedavnem Websi dnevu osvojil 1. mesto med družbeno odgovornimi projekti) so nadgradili s stand-up komikoma Sašom Staretom in Gašperjem Bergantom, ki z uporabniki spletnega mesta iščeta mejo med šaljenjem in žaljenjem. Po ocenjevanju zbadljivk uporabnik prejme tudi uporabne informacije o ukrepanju ob verbalnem nasilju ter recepte za pikantne jedi, ki bodo teknili bolj kot neokusne izjave.
Kampanji so se pridružili tudi številni vplivneži, ki so zaradi svoje pojavnosti na družbenih omrežjih pogosto tarča žaljivih komentarjev in sporočil. »Izbrali smo le tiste vplivneže, ki so s svojimi vsebinami in komunikacijo vključujoči in spoštljivi,« še dodajajo na bold.group in opozarjajo: »Naj peče hrana, ne jezik.«
Elementi akcije: pristajalna stran, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, družbena omrežja, oglasi na družbenih omrežjih, medijska sodelovanja, sodelovanje z vplivneži
Predstavnika naročnika: mag. Katarina Pivk Kreft in Matic Zemljič
Kreativni direktor: Benjamin Hrkić
Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Waschl Luznar
Vodja projekta: Žiga Jarc
Direktorica vsebin: Sara Mekinc
Tekstopiski: Eva Vene in Sara Mekinc
Produkcijska hiša: Shine Shine
Razvijalec spletnega mesta: Dragan Petoš
Izvedba spletnega mesta: Positiva rešitve
Trajanje akcije: od 2. septembra 2024 dalje