Kotanyi
Opaženo

Naj peče hrana, ne jezik

Kotanyi in bold.group nadgrajujeta kampanjo »Naj peče hrana, ne jezik«. V interaktivnem Pekočemetru letos ocenjujejo pikantne šale Gašperja Berganta in Saša Stareta.

»Sovražni govor in verbalno nasilje sta v porastu tudi na spletu. To je med mladimi tako zelo normalizirano, da težko prepoznajo, da sploh gre za nasilje, saj žalitve sprejemajo kot normalen način komunikacije. Ker je nasilje večkrat zavito v izgovor 'saj je samo šala', smo v letu 2023 z blagovno znamko Kotanyi naredili prvi spletni ocenjevalnik 'začinjenosti' šal in izrazov. Logična poteza, saj strokovnjaki za vse začimbe nedvomno lahko ocenijo tudi tiste besedilne,« pravijo v bold.group.

Letošnji Pekočemeter (ki je na nedavnem Websi dnevu osvojil 1. mesto med družbeno odgovornimi projekti) so nadgradili s stand-up komikoma Sašom Staretom in Gašperjem Bergantom, ki z uporabniki spletnega mesta iščeta mejo med šaljenjem in žaljenjem. Po ocenjevanju zbadljivk uporabnik prejme tudi uporabne informacije o ukrepanju ob verbalnem nasilju ter recepte za pikantne jedi, ki bodo teknili bolj kot neokusne izjave.

Kampanji so se pridružili tudi številni vplivneži, ki so zaradi svoje pojavnosti na družbenih omrežjih pogosto tarča žaljivih komentarjev in sporočil. »Izbrali smo le tiste vplivneže, ki so s svojimi vsebinami in komunikacijo vključujoči in spoštljivi,« še dodajajo na bold.group in opozarjajo: »Naj peče hrana, ne jezik.«

Pekočemeter1

Pekočemeter2

Pekočemeter3

Elementi akcije: pristajalna stran, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, družbena omrežja, oglasi na družbenih omrežjih, medijska sodelovanja, sodelovanje z vplivneži

Predstavnika naročnika: mag. Katarina Pivk Kreft in Matic Zemljič

Kreativni direktor: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Waschl Luznar

Vodja projekta: Žiga Jarc

Direktorica vsebin: Sara Mekinc

Tekstopiski: Eva Vene in Sara Mekinc

Produkcijska hiša: Shine Shine

Razvijalec spletnega mesta: Dragan Petoš

Izvedba spletnega mesta: Positiva rešitve

Trajanje akcije: od 2. septembra 2024 dalje

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji