eurospinbozic
Opaženo

Naj se vam smeji od dobrega

Agencija SHIFT je skupaj z Eurospinom ustvarila božično oglaševalsko akcijo, ki v ospredju prepleta nostalgijo praznikov in radost družine ob božični mizi.

Kratek opis akcije: Nosilno sporočilo oglaševalske akcije je misel: Prazniki so čas, ko se spomnimo, kaj nam je res vredno in kaj nosimo v srcu za vedno. So tudi čas, ko vse zadiši in je dom poln nam ljubih ljudi. To idejo Eurospin in agencija SHIFT sporočata v televizijskem oglasu s pomočjo zgodbe o božičnih okraskih, ki jih v družini čuvamo kot dragocene drobce božičnih spominov skozi čas. Video del komunikacije in radijsko oglaševanje temeljita predvsem na čustvih, v tiskanih medijih, na spletu in prodajnih mestih pa dobi glavno besedo odlična hrana, ki ima v decembrskem času glavno vlogo pri skoraj vseh druženjih. 

V decembrskem času je Eurospin nadgradil tudi svoj pozicijski stavek Pametni nakup v Praznični nakup. Celotno oglaševalsko akcijo poveže voščilo: »Naj se vam smeji od dobrega. Od dobre družbe in dobrot na mizi ter od  hvaležnosti za vsak trenutek, ki ga imamo s svojimi najdražjimi.« 

eurospin bozic

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži 

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis

Kreativna direktorica: Ana Ivandić 

Tekstopiske: Nina Vidrih, Kaja Elsner in Ana Ivandić  

Oblikovalca: Lucija Pale in Aleš Salokar 

Direktorica projektov: Amadea Šoln 

Vodja projekta: Abra Nikitenko 

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič  

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip 

Filmska produkcija: Idejalisti 

Režiser: Jure Matjažič 

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Postprodukcija: Idejalisti 

Zvočna obdelava: Dušan Jakić & Kreativist

Medijska agencija: Medialog 

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji