Naj se vam smeji od dobrega
Agencija SHIFT je skupaj z Eurospinom ustvarila božično oglaševalsko akcijo, ki v ospredju prepleta nostalgijo praznikov in radost družine ob božični mizi.
Eurospin
Kratek opis akcije: Nosilno sporočilo oglaševalske akcije je misel: Prazniki so čas, ko se spomnimo, kaj nam je res vredno in kaj nosimo v srcu za vedno. So tudi čas, ko vse zadiši in je dom poln nam ljubih ljudi. To idejo Eurospin in agencija SHIFT sporočata v televizijskem oglasu s pomočjo zgodbe o božičnih okraskih, ki jih v družini čuvamo kot dragocene drobce božičnih spominov skozi čas. Video del komunikacije in radijsko oglaševanje temeljita predvsem na čustvih, v tiskanih medijih, na spletu in prodajnih mestih pa dobi glavno besedo odlična hrana, ki ima v decembrskem času glavno vlogo pri skoraj vseh druženjih.
V decembrskem času je Eurospin nadgradil tudi svoj pozicijski stavek Pametni nakup v Praznični nakup. Celotno oglaševalsko akcijo poveže voščilo: »Naj se vam smeji od dobrega. Od dobre družbe in dobrot na mizi ter od hvaležnosti za vsak trenutek, ki ga imamo s svojimi najdražjimi.«
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži
Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis
Kreativna direktorica: Ana Ivandić
Tekstopiske: Nina Vidrih, Kaja Elsner in Ana Ivandić
Oblikovalca: Lucija Pale in Aleš Salokar
Direktorica projektov: Amadea Šoln
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projekta: Nina Miketič
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip
Filmska produkcija: Idejalisti
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Postprodukcija: Idejalisti
Zvočna obdelava: Dušan Jakić & Kreativist
Medijska agencija: Medialog
Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc