sber
Opaženo

Najboljše darilo za idealno izbiro

Posojilna kartica Ide@l Mastercard banke Sberbank nadaljuje svojo prepoznavno zgodbo. V komunikacijskem valu, ki je namenjen pospeševanju prodaje, vas tokrat na prepoznavnih zmagovalnih stopničkah pričakujejo nova darila – priročni aparati Grundig.

Kratek opis akcije: Dolgoročna komunikacijska smer, ki so jo pri banki Sberbank postavili v sodelovanju z agencijo AV studio, v en glas predstavlja, zakaj je nova Ide@l Mastercard zares »idealna kartica«. Svojim uporabnikom namreč ponuja zmagovalno kombinacijo nakupov na do 60 obrokov, garancijo najboljše cene, zavarovanje nakupov ter še več ugodnosti in bonusov.

Krovna zgodba kartice se zato odvija na zmagovalnih stopničkah. Te so v osrednji akciji kronale naše največje ase nordijske reprezentance, motiv pa se razširi tudi na priložnostne promocijske akcije, ki jih med letom pripravljajo za pridobivanje novih komitentov. Povezovalni vizualni element igra osrednjo vlogo pri sidranju novega produkta v zavest potrošnikov in obenem ustvarja prepoznavno stalnico, ki vedno znova opominja, da je izbira idealne kartice v vseh pogledih zmagovalna.

V tokratni zimski akciji na podiju stojijo priročni aparati Grundig, ki jih novi komitenti prejmejo ob naročilu kartice Ide@l Mastercard. Pri banki Sberbank so ob tem poskrbeli še za brezplačno izdelavo kartice in tri mesece brezplačnega vodenja računa.

sber4

Elementi akcije: televizijski oglasi, oglaševanje na spletu, družbena omrežja, komunikacija v enotah banke

Predstavniki naročnika: Leon Šikovec, Lana Kanalec, Eva Vojsk in Dejan Narančić

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisca: Mateja Kurež in Martina Derin

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalec: Urh Kočevar

Fotograf: Primož Korošec

Režiser: Jure Dostal

Produkcijska hiša: Perfo

Glasba: glasbena knjižica

Medijska agencija: FMX

Trajanje akcije: od 6. decembra 2021 do 30. januarja 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji