Najboljše darilo za idealno izbiro
Posojilna kartica Ide@l Mastercard banke Sberbank nadaljuje svojo prepoznavno zgodbo. V komunikacijskem valu, ki je namenjen pospeševanju prodaje, vas tokrat na prepoznavnih zmagovalnih stopničkah pričakujejo nova darila – priročni aparati Grundig.
Sberbank banka
Kratek opis akcije: Dolgoročna komunikacijska smer, ki so jo pri banki Sberbank postavili v sodelovanju z agencijo AV studio, v en glas predstavlja, zakaj je nova Ide@l Mastercard zares »idealna kartica«. Svojim uporabnikom namreč ponuja zmagovalno kombinacijo nakupov na do 60 obrokov, garancijo najboljše cene, zavarovanje nakupov ter še več ugodnosti in bonusov.
Krovna zgodba kartice se zato odvija na zmagovalnih stopničkah. Te so v osrednji akciji kronale naše največje ase nordijske reprezentance, motiv pa se razširi tudi na priložnostne promocijske akcije, ki jih med letom pripravljajo za pridobivanje novih komitentov. Povezovalni vizualni element igra osrednjo vlogo pri sidranju novega produkta v zavest potrošnikov in obenem ustvarja prepoznavno stalnico, ki vedno znova opominja, da je izbira idealne kartice v vseh pogledih zmagovalna.
V tokratni zimski akciji na podiju stojijo priročni aparati Grundig, ki jih novi komitenti prejmejo ob naročilu kartice Ide@l Mastercard. Pri banki Sberbank so ob tem poskrbeli še za brezplačno izdelavo kartice in tri mesece brezplačnega vodenja računa.
Elementi akcije: televizijski oglasi, oglaševanje na spletu, družbena omrežja, komunikacija v enotah banke
Predstavniki naročnika: Leon Šikovec, Lana Kanalec, Eva Vojsk in Dejan Narančić
Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisca: Mateja Kurež in Martina Derin
Umetniški direktor: Gašper Štern
Oblikovalec: Urh Kočevar
Fotograf: Primož Korošec
Režiser: Jure Dostal
Produkcijska hiša: Perfo
Glasba: glasbena knjižica
Medijska agencija: FMX
Trajanje akcije: od 6. decembra 2021 do 30. januarja 2022