Največja aktivacija vplivnežev pri nas
Pink Panda, v Sloveniji bolje poznana pod imenom Ličila.si, je v sodelovanju z agencijo Epidemic izvedla doslej največjo aktivacijo vplivnežev pri nas.
Pink Panda; Ličila.si
Kratek opis akcije: Pink Panda je eden od največjih mednarodno prepoznavnih spletnih ponudnikov ličil, ki je aktiven na devetih evropskih trgih. Pred časom so vse trge dobesedno preplavili z rožnatimi odtenki, v aktivaciji pa je sodelovalo 600 nano- in mikrovplivnežev z Instagrama. Skupno so s svojo publiko delili več kot 5000 unikatnih vsebin, ki so vključevale vodiče za ličenje ter trike in raznovrstne nasvete iz sveta ličil. »Pridobljena baza vsebin je Pink Pandi omogočila nadaljnjo uporabo v okviru grajenja lokalnih profilov družbenih omrežij znamke, oglaševanje in grajenje 'roza skupnosti' ljubiteljev ličenja. V okviru enomesečnega obdobja je Epidemic skupaj s Pink Pando in vključenimi sodelujočimi občutno povečal prepoznavnost znamke, dosegel 23 milijonov vtisov in tako razširil glas o promocijskih ugodnostih, kar se je uspešno odrazilo tudi v obisku in povečanju prodaje v spletni trgovini Pink Panda,« navajajo snovalci aktivacije.
Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih
Predstavnik naročnika: Blaž Hvala
Vodji projekta v agenciji: Anamarija Dolenc in Alja Roškar
Komunikacija z vplivneži: Valerio Meola, Teja Vrščaj, Jona Andraschke, Karla Salamon, Julija Ovsec in Ermira Karavidaj
Strateška direktorica: Nika Kristina Butina