Največji spletni kviz do zdaj: Sosed vedno ve
V Mercatorju verjamejo, da je povezanost sestavina vsake dobre skupnosti, zato so v maju, mesecu sosedov, vse Slovence povabili na največji spletni sosedski kviz!
Mercator
Kratek opis akcije: Kot pravijo, to ni običajen kviz, je skupinska spletna zabava. Posebno pa je tudi nagrajevanje, saj poleg običajnih nagrad tekmovalci osvojijo tudi edinstveno nagrado – sredstva za uresničitev trajnostnega projekta v njihovem lokalnem okolju.
V sodelovanju z agencijo Herman & partnerji so zasnovali tudi podobo in komunikacijo, ob kateri smo se za trenutek vprašali: »Ali smo v Sloveniji dobili svoj, inovativen televizijski kviz format?« Ja in ne. To ni televizijski kviz, saj bo potekal na spletu. Gre pa za inovativen, Mercatorju lasten video format, ki nas bo morda kasneje tudi redno razveseljeval v M soseski.
Prvi del kviza je že mimo, a zabave še ni konec. V finalnem obračunu v soboto, 29. maja 2021, na www.msoseska.tv, bomo ponovno ugibali, hiteli in znali. Takrat se bo 12 regijskih prvakov spopadlo za naziv najboljših sosedov ter nagrado v vrednosti 1.000 evrov in še dodatnih 3.000 evrov sredstev za uresničitev trajnostne spremembe.
Na kvizu bodo lahko sodelovali tudi gledalci, ki bodo vzporedno odgovarjali na svoja vprašanja in se borili za darilne kartice iz nagradnega sklada v višini 1.000 evrov.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, spletni kviz
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Kristina Gregorc, Urška Kovačič, Tina Bajde in Romana Preložnik
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Rok Artiček
Direktorica projekta: Nina Huremovič
Vodja projekta: Katja Grosman
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalki: Daša Žerovnik in Mateja Omerzel
Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič
Animacija: GRTA Studio
Produkcija: Dobre zgodbe
Glasba: Jan Plestenjak
Medijska agencija: Studio Nexus