nakupolovec
Opaženo

Nakupolovec

V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo, ki ozavešča o odgovornem nakupovanju na črni petek.

Kratek opis akcije: Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice na črni petek, imajo velikokrat zelo kratek rok uporabe. Študije kažejo, da je 60 % nakupov na črni petek impulzivnih in da zavržemo do 80 % vseh nakupljenih izdelkov.

Zato so pri A1 ustvarili Nakupolovca – prvi pripomoček na svetu, ki čez leto odganja muhe, na črni petek pa nepremišljene nakupe. V humorni komunikacijski akciji ima glavno vlogo Jurij Zrnec, ki v seriji videov predstavi Nakupolovca in načine njegove uporabe. Na spletni strani uporabnike pričakajo dodatni nasveti za odgovorno nakupovanje, svojega Nakupolovca pa lahko osvojijo v seriji nagradnih iger na družbenih omrežjih A1.

Akcija je del pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča »Kupite manj, a naj bo tisto, kar kupite, premišljeno in kakovostno.«  

nak

Elementi akcije: splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Katja Vidovič in Anja Bogataj

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopiski: Monika Habjanič in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Chili Films

Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić

Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič

Producentka: Špela Zakrajšek

Direktor fotografije: Luka Karlin

Fotograf: Klemen Humar

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM agency

Upravljanje družbenih omrežij: Lea Škufca (vodja projektov), Nino Bavčar (tekstopisec), Anja Stolnik (upravljanje skupnosti) in Nina Jakovljević (strateška direktorica) 

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Tilen Marčič

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji