Nakupolovec
V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo, ki ozavešča o odgovornem nakupovanju na črni petek.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice na črni petek, imajo velikokrat zelo kratek rok uporabe. Študije kažejo, da je 60 % nakupov na črni petek impulzivnih in da zavržemo do 80 % vseh nakupljenih izdelkov.
Zato so pri A1 ustvarili Nakupolovca – prvi pripomoček na svetu, ki čez leto odganja muhe, na črni petek pa nepremišljene nakupe. V humorni komunikacijski akciji ima glavno vlogo Jurij Zrnec, ki v seriji videov predstavi Nakupolovca in načine njegove uporabe. Na spletni strani uporabnike pričakajo dodatni nasveti za odgovorno nakupovanje, svojega Nakupolovca pa lahko osvojijo v seriji nagradnih iger na družbenih omrežjih A1.
Akcija je del pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča »Kupite manj, a naj bo tisto, kar kupite, premišljeno in kakovostno.«
Elementi akcije: splet, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Katja Vidovič in Anja Bogataj
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopiski: Monika Habjanič in Kaja Elsner
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Direktorica projekta: Amadea Šoln
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup
Filmska produkcija: Chili Films
Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić
Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič
Producentka: Špela Zakrajšek
Direktor fotografije: Luka Karlin
Fotograf: Klemen Humar
Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM agency
Upravljanje družbenih omrežij: Lea Škufca (vodja projektov), Nino Bavčar (tekstopisec), Anja Stolnik (upravljanje skupnosti) in Nina Jakovljević (strateška direktorica)
Medijska agencija: OMD
Vodenje medijskih projektov: Tilen Marčič