nakupolovec
Opaženo

Nakupolovec

V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo, ki ozavešča o odgovornem nakupovanju na črni petek.

Kratek opis akcije: Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice na črni petek, imajo velikokrat zelo kratek rok uporabe. Študije kažejo, da je 60 % nakupov na črni petek impulzivnih in da zavržemo do 80 % vseh nakupljenih izdelkov.

Zato so pri A1 ustvarili Nakupolovca – prvi pripomoček na svetu, ki čez leto odganja muhe, na črni petek pa nepremišljene nakupe. V humorni komunikacijski akciji ima glavno vlogo Jurij Zrnec, ki v seriji videov predstavi Nakupolovca in načine njegove uporabe. Na spletni strani uporabnike pričakajo dodatni nasveti za odgovorno nakupovanje, svojega Nakupolovca pa lahko osvojijo v seriji nagradnih iger na družbenih omrežjih A1.

Akcija je del pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča »Kupite manj, a naj bo tisto, kar kupite, premišljeno in kakovostno.«  

nak

Elementi akcije: splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Katja Vidovič in Anja Bogataj

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopiski: Monika Habjanič in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Chili Films

Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić

Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič

Producentka: Špela Zakrajšek

Direktor fotografije: Luka Karlin

Fotograf: Klemen Humar

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM agency

Upravljanje družbenih omrežij: Lea Škufca (vodja projektov), Nino Bavčar (tekstopisec), Anja Stolnik (upravljanje skupnosti) in Nina Jakovljević (strateška direktorica) 

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Tilen Marčič

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji