nakupolovec
Opaženo

Nakupolovec

V agenciji SHIFT so za A1 Slovenija ustvarili oglaševalsko akcijo, ki ozavešča o odgovornem nakupovanju na črni petek.

Kratek opis akcije: Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice na črni petek, imajo velikokrat zelo kratek rok uporabe. Študije kažejo, da je 60 % nakupov na črni petek impulzivnih in da zavržemo do 80 % vseh nakupljenih izdelkov.

Zato so pri A1 ustvarili Nakupolovca – prvi pripomoček na svetu, ki čez leto odganja muhe, na črni petek pa nepremišljene nakupe. V humorni komunikacijski akciji ima glavno vlogo Jurij Zrnec, ki v seriji videov predstavi Nakupolovca in načine njegove uporabe. Na spletni strani uporabnike pričakajo dodatni nasveti za odgovorno nakupovanje, svojega Nakupolovca pa lahko osvojijo v seriji nagradnih iger na družbenih omrežjih A1.

Akcija je del pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča »Kupite manj, a naj bo tisto, kar kupite, premišljeno in kakovostno.«  

nak

Elementi akcije: splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Katja Vidovič in Anja Bogataj

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopiski: Monika Habjanič in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Chili Films

Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić

Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič

Producentka: Špela Zakrajšek

Direktor fotografije: Luka Karlin

Fotograf: Klemen Humar

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM agency

Upravljanje družbenih omrežij: Lea Škufca (vodja projektov), Nino Bavčar (tekstopisec), Anja Stolnik (upravljanje skupnosti) in Nina Jakovljević (strateška direktorica) 

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Tilen Marčič

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji