portoroz, piran2021
Opaženo

Naprej v Portorož in Piran

Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila novo promocijsko akcijo, ki vabi slovenske goste na počitnice v Portorož in Piran.

Kratek opis akcije: Akcija je nadaljevanje lanskoletne, novost pa je, da tokrat v njej aktivno sodeluje kar 17 turističnih ponudnikov z destinacije. Če je lani srca Slovencev osvojil rdeči fičko, ki se je z nostalgijo vračal »Nazaj v Portorož in Piran«, so letos v ospredju nova presenečenja na destinaciji, ki obljubljajo nepozabna doživetja. Kampanja spodbuja ljudi, naj gredo naprej – uživat življenje, odkrivat novi Portorož in Piran. V skladu s konceptom novega in sodobnega je del zgodbe tudi nov, moderni, električni avtomobil Fiat 500e, ki poudarja trajnostno usmerjenost destinacije.

Ključni element kampanje je video z zgodbo, zasnovano okrog prispodob. Mlada družina v električnem kabrioletu pride na oddih v Portorož in Piran, kjer nova presenečenja (ponudbo) na destinaciji doživi preko prispodob oz. pretiravanj, ki nakazujejo, da bodo v Portorožu vsi naredili vse, da se bodo gostje počutili odlično. Tako v videu vidimo vse od šavrink, ki na poseben način osvežita kolesarje, do morske deklice, ki z enim samim tleskom pričara sončni zahod. Poseben prepoznavni element videa je plesni gib, ki ga akterji uporabljajo kot pozdrav in znak navdušenja. Asociira na avtomobilsko hupanje in hkrati poudarja pomembnost t. i. drive turizma, ki je v času koronavirusa postal primarni način potovanja.

portoroz, piran3

portoroz, piran4

Elementi akcije: televizijski, digitalni in tiskani oglasi, video na YouTubu, pristajalna stran, družbena omrežja, spletna in klasična nagradna igra, flashmob in vplivneži

Predstavnica naročnika: Petra Rebec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Vodja projekta: Lara Burkat

Kreativna zasnova: Darja Štukelj Rus

Oblikovalki: Žanin Tamše in Klavdija Kosič

Režiser: Blaž Garbajs

Asistenta režiserja: Žiga Andrej in Nik Mernik

Vizualna produkcija: Storeez studio

Fotografinja: Katja Jemec

Vizažistka: Lea Bole

Kostumografinja: Nina Šušmelj

Avtor glasbe: Žan Vončina

Koreograf: Matevž Ogorelec

Plesna šola: Swank

Medijski zakup spletnega oglaševanja: iProm

Trajanje akcije: od 20. maja do 14. novembra 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji