»Nasmeškotki« delili nasmehe z osebnim posvetilom
HOFER je tokrat z Nasmeškotki zbral rekorden znesek v dobrodelne namene.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Tudi lanskoletne praznike je v trgovinah HOFER obarval dobrodelni piškotek Nasmeškotek. S prodajo piškotov, ki so letos prvič ponujali možnost personalizacije, so letos zbirali denar za mladostnike v stiski pod okriljem programa Botrstvo v Sloveniji. Zbrali so rekordnih 21.039 evrov, v vseh letih pa so s projektom Nasmeškotki donirali že več kot 62.000 evrov.
Elementi akcije: embalaža, televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje, aktivnosti na prodajnih mestih), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg, Nina Praprotnik, Polona Stanovnik, Andrej Hrovat, Eva Poljanšek in Maja Rotovnik
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorici projekta: Neža Kašnik (Saatchi&Saatchi) in Sandra Baran (MSL)
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Oblikovalca: Špela Drašler in Siniša Šafarić
Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Siniša Šafarić
Odnosi z mediji: Marta Namačinski (MSL)
Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Medijska taktika in zakup: Starcom
Trajanje akcije: november in december 2020