Nasmeškotkova zgodba se nadaljuje v gledališčih
Sedem dobrodelnih lutkovnih predstav o čarobnem Nasmeškotu si je v izvedbi lutkovnega gledališča FRU-FRU mogoče ogledati v decembru v različnih mestih po Sloveniji.
HOFER
Kratek opis akcije: Zgodba letošnjega Nasmeškotka se nadaljuje tudi v gledališčih. Kot pravijo pri Hoferju Slovenija, so prve predstave že razprodane, za naslednje pa bodo povečali število sedežev. »Dobrodelne piškote pečemo že vse od leta 2017. Veseli smo, da se je Nasmeškotek uveljavil kot zvezda stalnica v naši praznični ponudbi in da vsako leto najdemo drugo zgodbo, kako ga približati našim kupcem. Letošnja je še posebej večplastna; po slikanici in televizijskem oglasu smo ustvarili potujočo lutkovno predstavo, ki jo je najmlajše občinstvo zelo dobro sprejelo. Beležimo tudi rast prodaje Nasmeškotka v trgovinah. V prvih 14 dneh kampanje smo namreč – v istem obdobju in po isti ceni kot lani – prodali kar za 25 odstotkov Nasmeškotkov več.«
V agenciji MSL Slovenija, ki je član Publicis Groupe, poudarjajo pomen doživetja: »Letošnja kampanja je več kot enosmerna komunikacija. Nasmeškotek smo s televizijskih zaslonov ponesli na žive lutkovne odre in otrokom pedagoško doživeto približali pobudo Nasmeškotka in njegove vrednote.«
Vstopnice po 1 evro so na voljo na prodajnih mestih mojekarte.si in vstopnica je seveda kar Nasmeškotek sam. Zbrana sredstva od prodaje se bodo še dodatno prištela donaciji Dijaškemu skladu programa Botrstvo v Sloveniji.
Elementi akcije: lutkovne gledališke predstave, tiskani plakati in spletni promocijski materiali za predstave, dogodek ob premieri, znamčenje, vabila, sporočilo za javnost, videoreportaža, odnosi z javnostmi, spletni oglasi, radijska aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži
Naročnik: HOFER Slovenija
Predstavnice naročnika: Tamara Frank, Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Maša Čarni, Nadja Jurca in Nina Oštrbenk
Agenciji: Saatchi & Saatchi Ljubljana in MSL Slovenija (obe člana Publicis Groupe)
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač (Saatchi & Saatchi)
Direktorica izkustvenega dela projekta: Sandra Baran (MSL)
Vodenje projekta: Sandra Baran
Asistent vodje projekta: Vitan Hodnik
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Strategija in načrtovanje: Maja Michieli
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniški direktorici: Špela Drašlar in Nina Hojnik
Izvedbena oblikovalka: Lea Mesarič
Odnosi z javnostmi: MSL Slovenija in HOFER
Taktika na družbenih omrežjih: Urška Glavan Širok (MSL)
Gledališka predstava: Lutkovno gledališče FRU-FRU
Režija lutkovne predstave: Irena Rajh
Scenarij in dramaturgija po predlogi besedila slikanice Nine Kokelj: Anže Virant
Likovna podoba: po ilustracijah slikanice Vide Igličar
Lutkovna tehnologija in scenografija: Marjan Kunaver
Poslikava scene in izdelava lutk: Marina Hrovatin in Alevtina Ainutdinova
Glasba v predstavi: Nino de Gleria
Avtor glasbe iz TV-oglasa: Nemanja Mosurović
Kostumografija: Iztok Hrga
Igra in animacija: Anka Eržen in Jure Rajšp
Fotografija: Sandi Fišer (Mediaspeed)
Videoreportaža: Jan Jenko
Partner pri prodaji vstopnic: mojekarte.si
Začetek akcije: december 2024