zz
Opaženo

Gorenjka predstavlja svoj prvi božični pulover

V Agenciji 101 so za kultno znamko pripravili praznično aktivacijo, v kateri so ustvarili edinstven pulover Gorenjka – za prste obliznit dober kos, ki bo srečne izbrance grel vse do konca zime.

Kratek opis akcije: Gorenjka že več kot stoletje s čokoladami greje srca, za letošnji december pa so se odločili, da njene ljubitelje pogrejejo še bolj, in sicer z edinstveno pletenimi puloverji »Sladka kot prazniki«. S tem je Gorenjka vstopila v priljubljen trend grdih božičnih puloverjev (ang. ugly christmas sweater) in izbranim sledilcem podarila pulover. Ljubitelje čokolade tako ne razvaja samo z izdelkom, ki pogreje navznoter – Gorenjkino čokolado –, ampak tudi z volnenim puloverjem, ki pogreje navzven. Kot se spodobi za znamko, ki svoje čokoladne dobrote proizvaja na Gorenjskem, so puloverji v celoti proizvedeni v Sloveniji. Izdelali so jih v družinskem podjetju Pletenine Špenko, ki je na našem trgu prisotno že od leta 1972.

Puloverji so navdušili uporabnike, saj se je pod objavama na Instagramu in Facebooku zbralo več kot 3.000 komentarjev, 3.000 všečkov in 500 delitev. V ekskluzivne Gorenjkine puloverje so se v teh dneh odeli tudi priljubljeni vplivneži, ki bodo s svojimi sledilci delili praznične outfite; izbrani srečneži pa bodo lahko pulover osvojili tudi v nagradni igri.

zz

Naročnik: Podravka (Gorenjka)

Agencija: Agencija 101

Elementi akcije: spletno oglaševanje, statični oglasi, nagradna igra na družbenih omrežjih, vplivnostni marketing

Predstavniki naročnika: Tanja Jelača, Tadeja Hol, Aljoša Dernovšek in Martina Pinterič

Kreativna direktorja: Eva Gjörek in Matjaž Germ

Direktorica projekta: Tina Slivnik

Vodja projekta: Minela Jelečević

Asistentka vodje projekta: Ajda Lah

Strateginja za vsebinske platforme: Maša Erčulj

Tekstopisci: Urška Čuk, Vito Sedej, Tit Lončar

Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković

Specialist za video: Matic Strgar

Mlajši specialist za performance marketing: Jan Zavratnik

Medijska agencija: OMD, Agencija 101

Vplivneži: Epidemic

Trajanje: od 10. do 30. decembra 2024

zz

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji