Brda
Opaženo

V Kleti Brda pozivajo: »Ne pretiravaj! Uživaj odgovorno!«

»Delaj trdno in uživaj zmerno« – to sporočilo želijo v Kleti Brda kot družbeno odgovorno podjetje razširiti med ljudi tudi s pomočjo vrhunske alpske smučarke Ane Bucik Jogan.

Skupaj z agencijo Markacija so pripravili kampanjo, s katero želijo spodbuditi aktiven način življenja in tudi vrednote odgovornega uživanja vina, še posebej med mladimi, ki jim Ana Bucik Jogan predstavlja vzor in motivacijo.

Klet Brda je prva slovenska vinska klet, ki se je pridružila organizaciji Wine in moderation, ki spodbuja k odgovornemu uživanju vina. Poslanstvo programa je spodbujanje družbene odgovornosti v vinskem sektorju, zagotavljanje vseh potrebnih informacij vinskim strokovnjakom in orodja za odgovorno predstavitev vina. Hkrati želijo navdihovati potrošnike, naj uživajo v vinu in njegovi kulturi na zdrav, pozitiven in družaben način. Njihov cilj je postati gibanje, ki med ljudmi, ki se odločijo piti in uživati vino kot del uravnotežene prehrane in življenjskega sloga, širi spoštovanje do vina kot kulturnega proizvoda.

Klet Brda 1

Klet Brda 2

»Vino je del naše prehrane, kulture in zgodovine. Je pa obenem alkoholna pijača, zato je treba z njim ravnati odgovorno. Kot ena od večjih kleti v regiji aktivno spodbujamo odgovorno pitje vina,« pravijo v Kleti Brda, kjer upajo, da bo k njihovemu poslanstvu pripomogla tudi kampanja, ki so jo pripravili.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji