jn
Opaženo

Naturetinih 100 najljubših

Ob stoletnici obstoja slovenske blagovne znamke Eta Kamnik, ki od svojega začetka ustvarja živilske izdelke s podpisom iz narave, so v podjetju s pomočjo agencije ENKI zasnovali oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Ob jubilejnem mejniku, prvem stoletju legendarnih znamk iz Etine kuhinje Natureta, Renški hram in Talis, so snovalci akcije izpostavili poseben izbor stotih najbolj priljubljenih izdelkov. Za ljubitelje Naturete so ob tem ustvarili posebno aktivacijo; med 100 izdelki lahko izberejo deset favoritov in s tem sodelujejo v nagradni igri. Veliko obletnico so podprli tudi z zunanjim oglaševanjem ter akcijo na spletu in družbenih omrežjih.

Elementi akcije: spletna stran, družbena omrežja, nagradna igra, zunanje oglaševanje, digitalni zakup, AR-filter

Naročnik: Eta Kamnik

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov

Agencija: ENKI

Vodja projekta in strateginja: Tjaša Lenardič

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Programiranje: Matej Tratnik

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Medijski zakup: AM Komunikacije

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji