Navijajmo pametno
Opaženo

Navijajmo pametno

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop v sklopu platforme Uživajmo pametno pred letošnjimi olimpijskimi igrami v Parizu zagnal pobudo Navijajmo pametno za ustvarjanje pozitivnega digitalnega okolja za naše športnike.

Kratek opis akcije: »Olimpijske igre so za športnike velikokrat vrhunec njihove kariere, na katerega se pripravljajo vse življenje. Medtem ko si na tekmovanju z vsem srcem želijo doseči najboljši rezultat, je naša naloga, da navijamo pametno. Da jih podpiramo v dobrem in slabem, jih ne sodimo in jim stojimo ob strani, ne glede na izid. Kajti nepremišljen glas ali komentar lahko boli bolj kot poraz,« opozarjajo snovalci akcije.

Dodajajo, da lahko navijači z negativnimi komentarji na spletu močno vplivamo na motivacijo športnikov in dosežke, zato je ključno, da jih podpiramo s prijaznimi besedami in pozitivnimi komentarji. Plezalka Janja Garnbret, odbojkar Tine Urnaut in atletinja Anita Horvat v televizijskem oglasu s tleski spreminjajo sovražne komentarje v spodbudna sporočila, opominjajoč, da lahko nepremišljeni komentarji bolijo kot poraz. Del oglasa je tudi navijaška pesem Spodbudnica, ki na privlačen in zapomnljiv način prenaša sporočilo kampanje. Spodbudnica povezuje navijače ter jih spodbuja k razmišljanju o pomenu podpore športnikom v vseh trenutkih, tako v zmagah kot v porazih.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Vid Pavlica, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Jernej Verbič, Franjo Jesih, Karmen Havliček in Jure Grilc 

Predstavnici naročnika – medijski zakup: Nika Pajek in Tanja Papež

Direktorica naročnika: Eva Šterk

Vodji projekta: Neža Šimenc in Tina Runko

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Manja Novak

Digitalna strateginja: Andreja Gregorka

Oblikovalci: Martin Rozman, Matic Petrovski in Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Ustvarjalci vsebin: Blaž Jarc, Fedja Golež in Jakob Ješelnik

Produkcijska hiša: Sloboda

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Primož Korošec

Animacija: Urška Kos

Trajanje akcije: od 2. julija do 11. avgusta 2024

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji