vse za solo
Opaženo

Nazaj v šolo 2021 z BTC Cityjem

Z že tradicionalno predšolsko oglaševalsko akcijo nas bo v novo šolsko leto popeljala nakupovalna destinacija BTC City.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija poudarja raznolikost in širino celotne ponudbe za otroke na enem mestu. Oba motiva prikazujeta raznolike vloge, ki jih otroci preživljajo skozi dan, od šolskih obveznosti do izvenšolskih dejavnosti in hobijev.

vsezasolo

Elementi akcije: velike oglasne površine, metrolight plakati, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Komunikacija na družbenih omrežjih in komunikacija z ambasadorji projekta: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Zasnova in oblikovanje: Jasna Vejselovič in Siniša Šafarić

Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić

Trajanje akcije: avgust in september 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji