vse za solo
Opaženo

Nazaj v šolo 2021 z BTC Cityjem

Z že tradicionalno predšolsko oglaševalsko akcijo nas bo v novo šolsko leto popeljala nakupovalna destinacija BTC City.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija poudarja raznolikost in širino celotne ponudbe za otroke na enem mestu. Oba motiva prikazujeta raznolike vloge, ki jih otroci preživljajo skozi dan, od šolskih obveznosti do izvenšolskih dejavnosti in hobijev.

vsezasolo

Elementi akcije: velike oglasne površine, metrolight plakati, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Komunikacija na družbenih omrežjih in komunikacija z ambasadorji projekta: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Zasnova in oblikovanje: Jasna Vejselovič in Siniša Šafarić

Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić

Trajanje akcije: avgust in september 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji