vse za solo
Opaženo

Nazaj v šolo 2021 z BTC Cityjem

Z že tradicionalno predšolsko oglaševalsko akcijo nas bo v novo šolsko leto popeljala nakupovalna destinacija BTC City.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija poudarja raznolikost in širino celotne ponudbe za otroke na enem mestu. Oba motiva prikazujeta raznolike vloge, ki jih otroci preživljajo skozi dan, od šolskih obveznosti do izvenšolskih dejavnosti in hobijev.

vsezasolo

Elementi akcije: velike oglasne površine, metrolight plakati, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Komunikacija na družbenih omrežjih in komunikacija z ambasadorji projekta: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Zasnova in oblikovanje: Jasna Vejselovič in Siniša Šafarić

Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić

Trajanje akcije: avgust in september 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji