Sanpaolo Bank
Opaženo

Ne sklepajte kompromisov, ko gre za vaše želje

V Atomik studiu so za Inteso Sanpaolo Bank zasnovali nov krog oglaševalske akcije za pridobivanje novih strank.

Kratek opis akcije: »Ko smo pred dilemo, se moramo običajno odločiti za eno od možnosti oz. sprejeti kompromis. Kaj pa, če na ta račun trpijo naše dolgoletne sanje? S kampanjo spodbujamo vse, naj se, ko gre za njihove želje, postavijo zase in jih uresničijo. Če so želje bolj 'materialne narave', pa jim je lahko v pomoč tudi ugoden potrošniški kredit za nove stranke, ki ga ponuja Intesa Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije in dodajo: »Ko se pridružite banki z dolgoletno tradicijo poslovanja, digitalno naprednimi rešitvami in odgovori na vsa finančna vprašanja, vam ostanejo le še prijetne dileme življenja.«

ispb1

 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Oblikovalka: Damijana Suvee

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije: 15. januar 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji