nedelo1
Opaženo

Nedelo. Odprite boljše strani tedna.

Ob četrt stoletja izhajanja tednika Nedelo so se v medijski hiši Delo posvetili njegovi vsebinski in oblikovni osvežitvi.

Kratek opis akcije: S komunikacijsko akcijo, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, so ga poskušali še bolj približati izobraženim, bolj zahtevnim urbanim posameznikom v srednjih letih in družinam. Akcija je nastala ob zavedanju, da se Nedelo še vedno sooča z izzivom, da ga bralci, med katerimi prevladujejo starejši (upokojenci), dojemajo kot sedmo izdajo Dela z lahkotnejšimi vsebinami, primernimi za nedeljsko branje. »Z akcijo smo zasledovali dva cilja: prvič, pomladiti bralstvo tako, da nagovorimo segment urbanih družin; drugič, pozicionirati Nedelo kot unikaten izdelek, ki združuje verodostojnost Delove znamke z vsebinami, ki so aktualne ves teden in niso obremenjene z vsakdanjim negativizmom. S sloganom »Odprite boljše strani tedna« smo zaobjeli točno to: Nedelo je tednik, ki ga vodi pozitiven pogled na življenje,« pojasnjujejo v agenciji.

Serijo tiskanih in spletnih oglasov so zasnovali kot platformo s ključnim sporočilom, da stvari, ki jih beremo, vplivajo na to, kako mislimo in ravnamo. »Zato berimo o uspehih, zmagah, pogumu, kulturi, navdihu, priložnostih in o vseh lepih zgodbah, ki jih piše življenje,« dodajajo.

nedelo1

nedelo2

nedelo3

Elementi akcije: tiskani materiali, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, RA oglaševanje

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak, Zorica Jese

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nuša Willenpart

Spletna strateginja: Maša Butara

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji