Nedelo. Odprite boljše strani tedna.
Ob četrt stoletja izhajanja tednika Nedelo so se v medijski hiši Delo posvetili njegovi vsebinski in oblikovni osvežitvi.
Delo
Kratek opis akcije: S komunikacijsko akcijo, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, so ga poskušali še bolj približati izobraženim, bolj zahtevnim urbanim posameznikom v srednjih letih in družinam. Akcija je nastala ob zavedanju, da se Nedelo še vedno sooča z izzivom, da ga bralci, med katerimi prevladujejo starejši (upokojenci), dojemajo kot sedmo izdajo Dela z lahkotnejšimi vsebinami, primernimi za nedeljsko branje. »Z akcijo smo zasledovali dva cilja: prvič, pomladiti bralstvo tako, da nagovorimo segment urbanih družin; drugič, pozicionirati Nedelo kot unikaten izdelek, ki združuje verodostojnost Delove znamke z vsebinami, ki so aktualne ves teden in niso obremenjene z vsakdanjim negativizmom. S sloganom »Odprite boljše strani tedna« smo zaobjeli točno to: Nedelo je tednik, ki ga vodi pozitiven pogled na življenje,« pojasnjujejo v agenciji.
Serijo tiskanih in spletnih oglasov so zasnovali kot platformo s ključnim sporočilom, da stvari, ki jih beremo, vplivajo na to, kako mislimo in ravnamo. »Zato berimo o uspehih, zmagah, pogumu, kulturi, navdihu, priložnostih in o vseh lepih zgodbah, ki jih piše življenje,« dodajajo.
Elementi akcije: tiskani materiali, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, RA oglaševanje
Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak, Zorica Jese
Direktor projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Oblikovalka: Nuša Willenpart
Spletna strateginja: Maša Butara