Nič mi ne manjka
»Nič mi ne manjka« je oglaševalska akcija, s katero Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite (Zveza ŠIS-SPK) želita javnost opozoriti na uspešne slovenske parašportnike, ki so tudi izjemne osebnosti.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Akcija v ospredje postavlja slovenske športnike invalide in njihove dosežke. Nastala je v sodelovanju z agencijama Taktik in Luna \TBWA, navdih zanjo pa je bil nekdanji paralimpijski zvezdnik Darko Đurić, ki je pred časom v intervjuju za Delo z novinarko Vesno Milek dejal: »Nikoli se nisem počutil, da mi kaj manjka«.
Lidl Slovenija in Zveza ŠIS-SPK želita ob pomoči odbojkarice sede Sente Jeler, paraplavalca Tima Žnidaršiča Svenška, paralokostrelca Dejana Fabčiča, parakolesarja Aneja Dopliharja in paraplesalke Lare Nedeljković opogumiti in ozavestiti javnost, da šport ne pozna telesnih ovir, saj so pri doseganju ciljev najbolj pomembi trdna volja, motivacija in jasno zastavljen cilj.
Oglaševalsko akcijo so izvedli v dveh fazah. V prvi fazi so s plakati, na katerih so bili predstavljeni parašportniki zgolj z izjavo »Nič mi ne manjka«, in kratkimi televizijskimi oglasi Tima in Sente z enako izjavo vzbudili pozornost ljudi, v drugi pa so razkrili širšo sliko, kjer je v ospredju športnikova motivacija – tekme, cilji, uspehi.
Glasbena podlaga za televizijski oglas je bila himna slovenskih parašportnikov, ki sta jo Lidl Slovenija in Zveza ŠIS-SPK predstavila lani v sodelovanju s slovenskim raperjem Rokom Terkajem.
Elementi akcije: odnosi z javnostmi, televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, radijski in tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Tina Cipot, Anita Srac, Špela Kregar, Nina Plantan in Robert Gornik
Predstavnika Zveze ŠIS-SPK: Majda Vesel Kočar in Drago Perko
Odnosi z javnostmi: Sanja Grobovšek Šubic in Dunja Cvek Jurančič (Taktik)
Marketinška kampanja: Luna \TBWA
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Vodja projekta: Urška Cerar
Kreativni direktor: Tine Lugarič (Trampolin studio)
Umetniški direktor: Jure Sotler
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Oblikovalka: Nina Zadravec
Produkcijska hiša: Lab07
Režiser: Miha Kačič
Direktor fotografije: Darko Sintič
Fotograf: Peter Giodani
Glasba: Trkaj – Ta tempo
Družbeni mediji: Eva Remic (DROM Agency)
Zakup medijskega prostora: Jasmina Kljajić in Sara Podvršnik (OMD)