NLB je novoletno oglaševalsko akcijo obarvala s srčnostjo
NLB je pripravila praznično oglaševalsko akcijo za vse trge Jugovzhodne Evrope, kjer je doma in kjer posluje NLB Skupina. Z njo nas želi spomniti na pomembnost srčnosti, ki ustvarja nove priložnosti.
NLB
Kratek opis akcije: Saatchi&Saatchi in NLB sta nedavno predstavila nov komunikacijski teritorij »priložnosti«, ki je služil kot strateško izhodišče tudi pri snovanju letošnje novoletne oglaševalske akcije. V njej izstopa čustven televizijski oglas, ki v ospredje postavlja skrb za sočloveka, zaokrožuje pa ga reinterpretacija svetovno znane glasbene uspešnice True Colours.
»Tu smo doma. Tu so naše družine, prijatelji, sodelavci, sosedje. Tu dihamo s polnimi pljuči, ustvarjamo, doživljamo vzpone in padce, tkemo vezi. In za svoj dom želimo skrbeti po svojih najboljših močeh in tako ustvarjati priložnosti za boljši svet. Starostniki in otroci sta dve najranljivejši skupini v družbi in naš navdih, da se dobro vrača z dobrim. Zato smo tudi letos v prazničnem času dobrodelne ustanove na vseh naših trgih JV Evrope podprli z donacijami,« pravi Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini.
V Sloveniji so 200.000 evrov razdelili med Sklad za nadarjene otroke programa Botrstvo in društvo Humanitarček, ki si prizadeva za dostojno življenje starostnikov. S temi sredstvi bodo 200 nadarjenim otrokom, ki živijo pod pragom tveganja revščine, pomagali, da bodo lahko v prihodnjem letu še naprej razvijali svoj talent, na drugi strani pa bodo zagotovili 21.000 toplih obrokov za starostnike. »Še tako izjemen talent namreč potrebuje podporo in oporo, včasih tudi spodbudo. In ravno srčnost, spodbujanje nadarjenih v inovativnost in ustvarjalnost ter vseživljenjsko iskanje novih priložnosti so srčika zgodbe našega televizijskega oglasa,« dodaja Krajner.
Kot se za pravo regijsko kampanjo spodobi, so pri njenem snovanju sodelovale ekipe iz Ljubljane, Beograda in Skopja, oglas pa so posneli v Ljubljani z regijsko ekipo. »Z akcijo želimo spomniti vse, da bi bil naš svet veliko lepši in barvitejši, če bi drug drugemu večkrat stali ob strani in si pomagali. In novo leto je odlična priložnost, da tudi sami sledimo empatični srčnosti deklice in hvaležnosti gospoda iz oglasa,« zaključujejo snovalci oglaševalske akcije.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij, interna komunikacija, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Manja Gradišek, Simona Mladenović, Špela Golob, Maja Jaklič in Ingrid Kozole
Regijska direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodje projekta: Špela Petač, Snežana Vučković Kalinović in Jelena Vekić
Strateški direktorji: Maja Michieli, Eleonora Gorgeva in Andrijana Nikčević Vasić
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktorji: Aleš Kočevar, Ivan Westerveen, Dejan Spirkoski in Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca
Izvedbena oblikovalka: Jasna Vejselović
Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL Ljubljana)
Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Jure Matjažič
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Igor Vuković
Fotografinja: Suzan Gabrijan
Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)
Trajanje akcije: december 2021–januar 2022
Glasba: True colours (izvirnik Cindy Lauper)
Priredba aranžmaja in producent: Tadej Košir
Vokal: Cherie Lucas Marjetič
Klavir: Miha Gorše