Nostalgija za vsak okus
Podravka Slovenija je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila komunikacijsko akcijo ob uvedbi novega izdelka Čokolino Dark.
V sklopu predstavitve sodobne različice izdelka so se v sodelovanju z urbano znamko modnih dodatkov Slavsocks s prav posebnim modnim kosom poklonili brezčasnosti legendarne znamke Čokolino.
Kratek opis akcije: Novi član izdelčne družine Čokolino Dark je ustvarjen za novo generacijo odraslih potrošnikov. Narejen je na osnovi 100-odstotnega polnozrnatega ovsa, sladkan z datlji in bogat s kakavom, pri tem pa še vedno ohranja prepoznaven okus. Ob predstavitvi izdelka so se povezali z urbano znamko Slavsocks, ki slovi po trendovskih nogavicah s pridihom kulturne nostalgije. Tako so nastale »čokolino nogavice«, do katerih so lahko prišli le izbrani vplivneži in najbolj zagreti oboževalci s sodelovanjem v nagradnih igrah na družbenih omrežjih Podravke. Celotna akcija je zaživela na lastnih vsebinskih platformah Podravke in platformah vplivnežev, saj so bile 'must-have' nogavice tudi generator odličnega organskega dosega; kampanja je namreč organsko dosegla krepko čez 50 tisoč ljudi.
Tanja Jelača, direktorica marketinga Podravka Slovenija, je ob tem povedala, da jih veseli, da je v Podravkini družini priznanih znamk, tudi tako posebna in edinstvena znamka, kot je Čokolino. »Ena najbolj legendarnih znamk na našem področju je že desetletja del naše širše kulturne zavesti. Preplet nostalgije in modernosti pa je tudi rdeča nit posebnega projekta z znamko Slavsocks. Verjamemo, da so »čokolino nogavice« več kot le trendovski modni dodatek, ampak tudi s simboliko, srčnostjo in spoštovanjem prežet simbolni košček brezčasne znamke.«
Elementi akcije: družbena omrežja, komuniciranje z vplivneži, produktno oblikovanje, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Tanja Jelača, Aljoša Drnovšek in Nina Žlajpah
Direktorica projekta v agenciji: Tina Slivnik
Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Strategija za vsebinske platforme: Hana Godina
Art direktorja: Primož Kos in Tina Mentol (Slavsocks)
Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković
Tekstopiski: Iva Vivoda Gobec in Sara Grmek
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Družbena omrežja: Vita Kristan
Komuniciranje z vplivneži: Liza Letnik
Digitalni zakup: Matej Peternel
Produktna in foto art direkcija: Tina Mentol (Slavsocks)
Fotograf: Robert Ribič
Asistentka fotografa: Urška Miklič
Friziranje: Monika Mernik
Ličenje: Pia Kastelic
Stilsko oblikovanje: Tina Mentol
Model: Ula Furlan
Trajanje akcije: julij 2023