m
Opaženo

Nostalgija za vsak okus

Podravka Slovenija je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila komunikacijsko akcijo ob uvedbi novega izdelka Čokolino Dark.

V sklopu predstavitve sodobne različice izdelka so se v sodelovanju z urbano znamko modnih dodatkov Slavsocks s prav posebnim modnim kosom poklonili brezčasnosti legendarne znamke Čokolino.

Kratek opis akcije: Novi član izdelčne družine Čokolino Dark je ustvarjen za novo generacijo odraslih potrošnikov. Narejen je na osnovi 100-odstotnega polnozrnatega ovsa, sladkan z datlji in bogat s kakavom, pri tem pa še vedno ohranja prepoznaven okus. Ob predstavitvi izdelka so se povezali z urbano znamko Slavsocks, ki slovi po trendovskih nogavicah s pridihom kulturne nostalgije. Tako so nastale »čokolino nogavice«, do katerih so lahko prišli le izbrani vplivneži in najbolj zagreti oboževalci s sodelovanjem v nagradnih igrah na družbenih omrežjih Podravke. Celotna akcija je zaživela na lastnih vsebinskih platformah Podravke in platformah vplivnežev, saj so bile 'must-have' nogavice tudi generator odličnega organskega dosega; kampanja je namreč organsko dosegla krepko čez 50 tisoč ljudi.

Tanja Jelača, direktorica marketinga Podravka Slovenija, je ob tem povedala, da jih veseli, da je v Podravkini družini priznanih znamk, tudi tako posebna in edinstvena znamka, kot je Čokolino. »Ena najbolj legendarnih znamk na našem področju je že desetletja del naše širše kulturne zavesti. Preplet nostalgije in modernosti pa je tudi rdeča nit posebnega projekta z znamko Slavsocks. Verjamemo, da so »čokolino nogavice« več kot le trendovski modni dodatek, ampak tudi s simboliko, srčnostjo in spoštovanjem prežet simbolni košček brezčasne znamke.«

Elementi akcije: družbena omrežja, komuniciranje z vplivneži, produktno oblikovanje, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Tanja Jelača, Aljoša Drnovšek in Nina Žlajpah

Direktorica projekta v agenciji: Tina Slivnik

Vodja projekta v agenciji:  Anja Popovič

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Strategija za vsebinske platforme: Hana Godina

Art direktorja: Primož Kos in Tina Mentol (Slavsocks)

Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković

Tekstopiski: Iva Vivoda Gobec in Sara Grmek 

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Družbena omrežja: Vita Kristan

Komuniciranje z vplivneži: Liza Letnik

Digitalni zakup: Matej Peternel

Produktna in foto art direkcija: Tina Mentol (Slavsocks)

Fotograf: Robert Ribič

Asistentka fotografa: Urška Miklič

Friziranje: Monika Mernik

Ličenje: Pia Kastelic

Stilsko oblikovanje: Tina Mentol

Model: Ula Furlan

Trajanje akcije: julij 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji