Nov hladilnik Hisense PureFlat gre okoli sveta
Hisense, kitajska multinacionalka na področju bele tehnike in elektronike, na svetovni trg lansira novo linijo modernih hladilnikov PureFlat. V AV studiu so poskrbeli za komunikacijo − brez prepirov.
Hisense
Kratek opis akcije: »Nov hladilnik PureFlat je mojster v prilagajanju vsaki kuhinji, saj s svojim elegantnim dizajnom z ravnimi linijami in tehnološkimi prednostmi uspešno rešuje različne izzive shranjevanja hrane,« pravijo v AV studiu, kjer so zgodbo izzivov, s katerimi se vsak dan srečujejo družinski člani, zapeljali še korak dlje. Kreativna zgodba temelji na humornih situacijah, ki vodijo v smeri konflikta, vendar se ob pomoči prednosti hladilnika uspešno rešijo v korist vseh vpletenih.
Celostna 360-stopinjska oglaševalska akcija v izhodišče postavlja prednosti novih hladilnikov, ki obogati z zgodbo »No more arguments« in izkoristi različne kanale komuniciranja.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na prodajnih mestih, komunikacija B2B
Predstavnica naročnika: Tanja Mimović
Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nace Dolenc
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Oblikovalec: Gašper Štern
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Nejc Pohar
Fotograf: Jan Pirnat