Novi okusi premium šunk Ave
V sodelovanju z agencijo Herman & partnerji je zaživela komunikacijska kampanja za pet novih okusov premium šunk Ave.
Ave
Pri Ave poudarjajo, da so predani gurmanskemu mojstrstvu in cilju, da potrošnikom ponudijo le najbolj kakovostno in skrbno izbrano ponudbo mesnih izdelkov, zato skrbijo za nenehen razvoj in vpeljevanje novosti na trg. »Letošnje leto je poleg nove, prepoznavne embalaže blagovno znamko Ave zaznamovalo tudi predstavitev novih, inovativnih okusov šunk iz celih kosov slovenskega mesa. Šunka mediteranska, dimljena, z ocvirki, rustika in panonija bodo odslej polnile vaše hladilnike, prepoznali pa jih boste predvsem po premium kakovosti in opazni oglaševalski akciji, ki je napolnila zunanje velike oglasne površine v jeseni,«so povedali ustvarjalci akcije.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi. Aktivnosti na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje.
Predstavnice naročnika: Simona Petek Čerpnjak
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Tekstopisec: Matej Kodrič
Direktorica projekta v agenciji: Arin Čebokli
Umetniški direktor: Radovan Arnold
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Digitalni strateg: Matej Sever
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska hiša: Bright visuals