sparlove
Opaženo

Obkroženi z ljubeznijo

Spar Slovenija je z agencijo Futura DDB z »ljubeznijo pozorno izbral, skrbno pripravil in vam prijazno postregel s svojo novo oglaševalsko akcijo«, kot pravijo.

Kratek opis akcije: »Med slovenskimi kupci Spar že dolga leta uživa ugled zanesljivega in prijaznega trgovca, ki v svojih urejenih in dobro založenih trgovinah vsakemu obiskovalcu po pošteni ceni zagotavlja vse, kar potrebuje. Zdaj pa želimo seči dlje – vse do src svojih kupcev,« pravijo.

Slovenijo je zato obkrožila nova imidž akcija »Obkroženi z ljubeznijo«, s katero so pri Futuri DDB poudarili, da se za vsem trudom, ki ga Sparovi zaposleni vlagajo v neprekosljivo izbiro, skrbno pripravo in prijazno postrežbo, skrivata predanost in ljubezen. Rdeča nit akcije je čustveno sporočilo, ki opominja na lepo plat življenja in povzema bistvo slogana, spremlja pa ga prav tako bistvena skladba Iggyja Popa, The Passenger, ki je eden od temeljnih gradnikov akcije.

S čustvenim televizijskim spotom, plakati, tiskanimi oglasi in drugimi oglasnimi orodji so snovalci kupcem tako sporočili, da so v Sparu obkroženi z ljubeznijo, saj jih pri njih vedno čakajo lepe stvari in ljubeči ljudje. »V Sparu želimo na ta način poudariti vlogo skrbnika. Spar je vedno tukaj za vas in poskrbi, da so vaši trenutki še boljši in vaši dnevi še okusnejši,« dodaja Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Sparu Slovenija.

»S to akcijo Spar ne sporoča o svojih racionalnih prednostih, ampak v središče svojega delovanja postavlja slehernega kupca. Poudarjamo, da je lahko vsak trenutek – od vsakdanjih hitrih obiskov do priprav za posebne priložnosti – lep in poseben, če se obkrožimo z dobrimi ljudmi in če pozitivno razpoloženje delimo z vsemi, s katerimi se srečamo na življenjski poti,« idejo akcije povzema kreativni direktor Boštjan Napotnik.

sparlove1

sparlove2

sparlove3

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in radijsko oglaševanje, letaki, oprema prodajnega mesta, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Nina Šumi in Aleš Popič

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič

Strateg: Peter Dobovičnik

Vodji projekta: Ana Ribar in Minela Jelečević

Kreativna direktorja: Boštjan Napotnik in Drago Mlakar

Tekstopisec: Drago Mlakar

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Družbena omrežja in digitalni mediji: Ema Zdešar, Pia Zavodnik, Mija Zorec in Neja Pevec

Oblikovalca: Janez Vizjak in Iztok Perko

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Glasba: Iggy Pop – The Passenger

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji