Obrnite stvari na bolje
Pri Gorenjski banki so v sodelovanju z Agencijo 101 predstavili novo oglaševalsko akcijo, s katero uporabnikom sporočajo, da potrošniški kredit ne uresničuje le sanjskih želja, ampak jim omogoča, da stvari obrnejo na bolje.
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: Spremenjene življenjske razmere v zadnjem letu lahko marsikomu dajo občutek, da je življenje obrnjeno na glavo. Občutek, da nobena stvar ni na svojem mestu, Gorenjska banka v kampanji za potrošniški kredit z akcijsko obrestno mero prikaže dobesedno: tako da na glavo obrne kar celoten vizualni del oglasov.
Vsi oglasi so pospremljeni z jasnim pozivom, ki je seveda obrnjen prav: obrnite stvari na bolje z boljšo fiksno obrestno mero potrošniškega kredita Gorenjske banke. »Ravno obisk poslovalnice Gorenjske banke in sklenitev ugodnega potrošniškega kredita, s katerim lahko uporabniki tudi poplačajo obstoječe finančne obveznosti pri drugih ponudnikih, lahko namreč narobe svet obrneta nazaj v pravo smer,« pravijo snovalci kampanje, ki predstavlja prvi skupni projekt po tem, ko je bila Agencija 101 izbrana za agencijskega partnerja banke.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radio, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali
Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Lina Bevc in Eva Vojsk
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Vodja projektne izvedbe: Tjaša Kožar
Kreativna direktorica: Ana Šušteršič
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Tekstopiska: Eva Gjörek
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Ustvarjalka vsebin: Manca Andolšek
Družbena omrežja: Jan Zavratnik
Digitalni zakup: iPROM
Trajanje akcije: februar in marec 2023