coca cola izbor
Opaženo

Obrok za medaljo

Coca-Cola Slovenija v novi oglaševalski akciji »Obrok za medaljo« s pomočjo olimpijcev spodbuja k zdravemu življenjskemu slogu ter pripravi preprostih, zdravih in okusnih receptov.

Kratek opis akcije: Coca-Cola Slovenija leto 2021 začenja z oglaševalsko akcijo, ki jo je mogoče zaslediti skoraj povsod. Rdeča nit akcije, ki so jo izvedli v sodelovanju s produkcijsko hišo VIG, je spodbujanje zdravega življenjskega sloga, ki ga želijo približati potrošnikom skozi program zvestobe. Coca-Cola Slovenija kot sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije sodeluje s slovenskimi olimpijci, ki se tokrat predstavljajo kot obrazi nove kampanje. V sklopu promocije je tudi nagradna igra.

coca cola2

Žan Luka Zelko, Eva Terčelj, Luka Janežič

coca cola3

 

Elementi akcije: tiskovine, komunikacija na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije.

Predstavnice naročnika: Tijana Vesel, Katja Kovačič in Lejla Zorlak

Produkcijska hiša: VIG production

Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić 

Kreativna zasnova vsebine: Coca-Cola Slovenija in VIG production

Ključno vizualno gradivo: VIG production

Trajanje akcije: februar–maj 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji