Obrok za medaljo
Coca-Cola Slovenija v novi oglaševalski akciji »Obrok za medaljo« s pomočjo olimpijcev spodbuja k zdravemu življenjskemu slogu ter pripravi preprostih, zdravih in okusnih receptov.
Coca-Cola Slovenija
Kratek opis akcije: Coca-Cola Slovenija leto 2021 začenja z oglaševalsko akcijo, ki jo je mogoče zaslediti skoraj povsod. Rdeča nit akcije, ki so jo izvedli v sodelovanju s produkcijsko hišo VIG, je spodbujanje zdravega življenjskega sloga, ki ga želijo približati potrošnikom skozi program zvestobe. Coca-Cola Slovenija kot sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije sodeluje s slovenskimi olimpijci, ki se tokrat predstavljajo kot obrazi nove kampanje. V sklopu promocije je tudi nagradna igra.
Žan Luka Zelko, Eva Terčelj, Luka Janežič
Elementi akcije: tiskovine, komunikacija na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije.
Predstavnice naročnika: Tijana Vesel, Katja Kovačič in Lejla Zorlak
Produkcijska hiša: VIG production
Izvršni kreativni producent: Timotej Lampe Ignjić
Kreativna zasnova vsebine: Coca-Cola Slovenija in VIG production
Ključno vizualno gradivo: VIG production
Trajanje akcije: februar–maj 2021