hb
Opaženo

Od Franje do Toura

Agencija Nicha in BTC City sta za dvodnevni rekreativno-tekmovalni dogodek z mednarodno udeležbo ustvarili celostno komunikacijsko akcijo.

Maraton Franja Btc City povezuje več tisoč kolesarjev in kolesark vseh starosti, potekal pa bo v soboto in nedeljo, 10. in 11. junija 2023. BTC City se je tudi letos za komunikacijo dogodka povezal z agencijo za tržno komuniciranje in svetovanje Nicha.

Skupaj so ustvarili kreativne rešitve za zunanje oglaševanje, digitalne svetlobne vitrine, transparente, brošuro ter tiskane in spletne oglase. Umetniška direktorica projekta je Petra Kržičnik, vodile pa so ga Maja Bem, direktorica sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi v družbi BTC, ter Lidia Pavlin in Marjeta K. Kljajič, partnerici in izvršni direktorici agencije Nicha.

j

k

k

p

j

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji