Od januarja sreča nikoli ne počiva
V sodelovanju z Loterijo Slovenija ima Sreča odslej v rokavu še Jokerja; novo dodatno žrebanje za igralce Lota, Eurojackpota in Vikinglotta. Ali kot so zastavili oglaševalsko akcijo v agenciji SHIFT; odkar je v igri Joker, Sreča nikoli ne počiva.
Loterija Slovenije
Kratek opis akcije: Zgodbe o poosebljeni sreči, ki se vedno znova poskuša malo umakniti od dela in najti sproščujoči trenutek zase, a ji to zaradi količine dobitkov Joker nikakor ne uspe, so povedali v treh različnih televizijskih oglasih in v skupnem oglasu, ki predstavi glavno junakinjo. Njene prigode ob osrečevanju mnogih srečnih dobitnikov so razširili še po spletnih kanalih in na radio. O novem dodatnem žrebanju sporočajo tudi v tiskanih medijih in na prodajnih mestih. Oglaševalska akcija odkrije veliko nagajivih podrobnosti o Sreči, recimo tudi to, kdo koga prime za gumb, ko se srečata Sreča in dimnikar.
Elementi akcije: televizijski oglasi, splet, družbena omrežja, prodajna mesta
Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Tina Djinovski in Tatjana Hladnik Zupan
Kreativna direktorica: Ana Ivandić
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopiski: Eva Gradišnik in Ana Ivandić
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica projektov: Nina Bergoč
Strateginja za družbena omrežja: Klara Filip
Filmska produkcija: BRIGHT
Režiserka: Katarina Rešek – Kukla
Direktor fotografije: Lazar Bogdanović
Fotografinja: Urša Premik