joker loto
Opaženo

Od januarja sreča nikoli ne počiva

V sodelovanju z Loterijo Slovenija ima Sreča odslej v rokavu še Jokerja; novo dodatno žrebanje za igralce Lota, Eurojackpota in Vikinglotta. Ali kot so zastavili oglaševalsko akcijo v agenciji SHIFT; odkar je v igri Joker, Sreča nikoli ne počiva.

Kratek opis akcije: Zgodbe o poosebljeni sreči, ki se vedno znova poskuša malo umakniti od dela in najti sproščujoči trenutek zase, a ji to zaradi količine dobitkov Joker nikakor ne uspe, so povedali v treh različnih televizijskih oglasih in v skupnem oglasu, ki predstavi glavno junakinjo. Njene prigode ob osrečevanju mnogih srečnih dobitnikov so razširili še po spletnih kanalih in na radio. O novem dodatnem žrebanju sporočajo tudi v tiskanih medijih in na prodajnih mestih. Oglaševalska akcija odkrije veliko nagajivih podrobnosti o Sreči, recimo tudi to, kdo koga prime za gumb, ko se srečata Sreča in dimnikar.

joker1

joker2

joker3

joker4

Elementi akcije: televizijski oglasi, splet, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Tina Djinovski in Tatjana Hladnik Zupan

Kreativna direktorica: Ana Ivandić

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopiski: Eva Gradišnik in Ana Ivandić

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Strateginja za družbena omrežja: Klara Filip

Filmska produkcija: BRIGHT

Režiserka: Katarina Rešek – Kukla

Direktor fotografije: Lazar Bogdanović

Fotografinja: Urša Premik

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji