maribor
Opaženo

Odkrij in doživi Maribor z okolico

Zavod za turizem Maribor je s studiom Trampolin pripravil prvo veliko turistično oglaševalsko akcijo destinacije Maribor z okolico.

Kratek opis akcije: Podatki raziskave Slovenske turistične organizacije o potencialu slovenskega gosta v letu 2021 so med drugim pokazali, da naj bi samo 6 odstotkov vprašanih za svoj domači oddih letos izbralo eno od slovenskih mest. »Slovenski gost ima najraje destinacije ob vodi, v naravi, hribih in gorah, termah ... in prav tovrstne lepote ponuja Maribor s svojo okolico, na kar se osredotoča tudi oglaševalska akcija,« pravijo njeni snovalci. Dodajajo, da Maribor ni zgolj mesto, temveč urbana oaza sredi čudovite narave, kjer izjemne turistične zgodbe čakajo goste, da jih navdušijo s številnimi doživetji na kratkih razdaljah.

»Predstavljajte si dan, ki ga začnete s kolesarjenjem po Pohorju, med vinogradi ali ob veliki reki, nadaljujete z obiskom znamenitih vinarskih zgodb, nato se predate koncertom, umetnosti ali gledališču sredi mesta in dan zaključite v restavraciji z Michelinovo zvezdico. Sliši se kot popoln dan in naslednji dan je lahko popolnoma drugačen. Pridite na Štajersko ali kot pravi Filip Flisar: 'Res je lepo pri nas!',« pozivajo.

mb turizem

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, televizijski in spletni videooglasi, radijska aktivacija, tiskani in spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinske aktivnosti z vplivneži

Predstavniki naročnika: Jure Struc, Monika Jurišič Hlevnjak in Urška Rožič

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Umetniški direktor: Nenad Cizl

Spletni strateg: Andrija Šulić

Videoprodukcija: Rok Frešer

Fotograf: Sami Rahim

Skrbnici družbenih omrežij: Nina Kurnik in Teja Fištravec

Spletna medijska strategija in zakup: Optiweb

Medijski partner: Hitradio Center

Ambasadorji: Maja Keuc – Amaya, Adrijana Dimec, David Vračko in Filip Flisar

Trajanje akcije: od junija do oktobra 2021

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji