Odkrij svežino, prebudi okus
Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative začel s komunikacijo Eurospinovih lastnih blagovnih znamk. Najprej so se lotili linije mlečnih izdelko LAND.
Eurospin
Kratek opis akcije: Namen kampanje je potrošnikom približati kakovost in svežino Eurospinovih mlečnih izdelkov LAND, doseči priklic med Eurospinom in njegovimi lastnimi blagovnimi znamkami ter zagotoviti prepoznavnost Eurospinovih blagovnih znamk.
»Sveži in kakovostni mlečni izdelki so temelj priprave dobre hrane. In ko jih imamo pri roki, v trenutku vse postane boljše. Zato smo okus, svežino in kakovost mlečnih izdelkov predstavili in utrdili s pomočjo opaznih, presenetljivih in na trenutke čarobnih preobrazb, ki se sleherniku zgodijo ob njihovem uživanju,« pravijo snovalci akcije. V komunikacijah različni predstavniki ciljne skupine v vsakodnevnih situacijah ob odpiranju in okušanju izdelkov doživijo sunek svežine, obenem pa se njihov svet čarobno obarva in izboljša.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič in Jure Kumljanc
Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Žan Rus Fink
Umetniška direktorica: Neža Pavrič
Tekstopisec: Janez Trontelj
Oblikovalka: Neža Pavrič
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Nikolaj Vodošek
Glasba: Tamir Gostiša
Fotograf: Jan Čermelj