Eurospin
Opaženo

Odkrij svežino, prebudi okus

Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative začel s komunikacijo Eurospinovih lastnih blagovnih znamk. Najprej so se lotili linije mlečnih izdelko LAND.

Kratek opis akcije: Namen kampanje je potrošnikom približati kakovost in svežino Eurospinovih mlečnih izdelkov LAND, doseči priklic med Eurospinom in njegovimi lastnimi blagovnimi znamkami ter zagotoviti prepoznavnost Eurospinovih blagovnih znamk.

»Sveži in kakovostni mlečni izdelki so temelj priprave dobre hrane. In ko jih imamo pri roki, v trenutku vse postane boljše. Zato smo okus, svežino in kakovost mlečnih izdelkov predstavili in utrdili s pomočjo opaznih, presenetljivih in na trenutke čarobnih preobrazb, ki se sleherniku zgodijo ob njihovem uživanju,« pravijo snovalci akcije. V komunikacijah različni predstavniki ciljne skupine v vsakodnevnih situacijah ob odpiranju in okušanju izdelkov doživijo sunek svežine, obenem pa se njihov svet čarobno obarva in izboljša.

land1

land2

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniška direktorica: Neža Pavrič

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Nikolaj Vodošek

Glasba: Tamir Gostiša

Fotograf: Jan Čermelj

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji