Eurospin
Opaženo

Odkrij svežino, prebudi okus

Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative začel s komunikacijo Eurospinovih lastnih blagovnih znamk. Najprej so se lotili linije mlečnih izdelko LAND.

Kratek opis akcije: Namen kampanje je potrošnikom približati kakovost in svežino Eurospinovih mlečnih izdelkov LAND, doseči priklic med Eurospinom in njegovimi lastnimi blagovnimi znamkami ter zagotoviti prepoznavnost Eurospinovih blagovnih znamk.

»Sveži in kakovostni mlečni izdelki so temelj priprave dobre hrane. In ko jih imamo pri roki, v trenutku vse postane boljše. Zato smo okus, svežino in kakovost mlečnih izdelkov predstavili in utrdili s pomočjo opaznih, presenetljivih in na trenutke čarobnih preobrazb, ki se sleherniku zgodijo ob njihovem uživanju,« pravijo snovalci akcije. V komunikacijah različni predstavniki ciljne skupine v vsakodnevnih situacijah ob odpiranju in okušanju izdelkov doživijo sunek svežine, obenem pa se njihov svet čarobno obarva in izboljša.

land1

land2

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniška direktorica: Neža Pavrič

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Nikolaj Vodošek

Glasba: Tamir Gostiša

Fotograf: Jan Čermelj

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji