Odločimo se za uravnoteženo prehrano
Mercator na svojih policah predstavlja prenovljen koncept Mojih znamk, na zaslonih pa oglaševalsko akcijo za uravnoteženo prehranjevanje Slovencev, ki so jo zasnovali v družbi Herman & partnerji.
Mercator
Kratek opis akcije: »Poslanstvo Mercatorja je že od nekdaj spodbujanje k boljšim prehranskim odločitvam, zato stojimo ob strani dobaviteljem in proizvajalcem Mojih znamk, s katerimi ustvarjamo nepozabne zgodbe vredne zaupanja,« pravijo. Tokrat so sedli za isto mizo s proizvajalci in GZS - Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij ter skupaj podprli izbrane aktivnosti projekta Zaveza odgovornosti z namenom, da bi izboljšali ozaveščenost potrošnikov o aktivnostih živilskopredelovalne industrije na področju izboljšanja sestave živil.
Ideja temelji na eni, skupni mizi, ki nas povezuje, spodbuja odgovornejše odločitve pri nakupih hrane in predstavlja izbiro živil – z manj sladkorja, soli in maščob ter več vitamini, minerali in prehranskimi vlakninami. Posebej označene izdelke lahko kupci najdejo na policah Mercatorjevih trgovin.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Mateja Smodila in Kristina Gregorc
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Produkcijska hiša: Perfo
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Peter Giordani
Medijska agencija: Studio Nexus