nov oglas mercator moje znamke
Opaženo

Odločimo se za uravnoteženo prehrano

Mercator na svojih policah predstavlja prenovljen koncept Mojih znamk, na zaslonih pa oglaševalsko akcijo za uravnoteženo prehranjevanje Slovencev, ki so jo zasnovali v družbi Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: »Poslanstvo Mercatorja je že od nekdaj spodbujanje k boljšim prehranskim odločitvam, zato stojimo ob strani dobaviteljem in proizvajalcem Mojih znamk, s katerimi ustvarjamo nepozabne zgodbe vredne zaupanja,« pravijo. Tokrat so sedli za isto mizo s proizvajalci in GZS - Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij ter skupaj podprli izbrane aktivnosti projekta Zaveza odgovornosti z namenom, da bi izboljšali ozaveščenost potrošnikov o aktivnostih živilskopredelovalne industrije na področju izboljšanja sestave živil.

Ideja temelji na eni, skupni mizi, ki nas povezuje, spodbuja odgovornejše odločitve pri nakupih hrane in predstavlja izbiro živil – z manj sladkorja, soli in maščob ter več vitamini, minerali in prehranskimi vlakninami. Posebej označene izdelke lahko kupci najdejo na policah Mercatorjevih trgovin.

merc1

merc2

merc3

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Mateja Smodila in Kristina Gregorc

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giordani

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji