Odpotuj tja, kjer je tvoje srce doma!
DROM Agency in Fraport Slovenija sta zasnovala praznično oglaševalsko akcijo pod sloganom »Odpotuj tja, kjer je tvoje srce doma!«, v kateri nagovarjajo javnost, da pravi dom ni le naslov v potnem listu.
Fraport Slovenija
Kratek opis akcije: Če so poletni meseci namenjeni potovanjem z letalom, ob praznikih običjano najprej pomislimo na dom. Praznična akcija govori o želji »biti doma«, stisku z najdražjimi. To so v DROM Agency in Fraport Slovenija prenesli v kontekst potovanj oziroma letališke komunikacije. Pod sloganom Odpotuj tja, kjer je tvoje srce doma! je nastala oglaševalska akcija, v kateri nagovarjajo javnost, da pravi dom ni le država oziroma naslov v potnem listu. Pravi dom so ljudje, ki so najbližje srcu - ne glede na lokacijo ali razdaljo. Letališče Ljubljana tako v akciji nastopa kot »dobri mož«, ki za praznike omogoča, da domov odpotujejo prav vsi.
Tudi tisti, katerih pravi dom ni država oziroma naslov stalnega prebivališča. Osrednji element akcije je video za družbena omrežja. V njem spoznamo fanta, ki se z ljubljanskega letališča odpravi v Pariz k svojemu dekletu. Na poti se z njo pogovarja po SMS-ih, a to počne tako, da je dekle prepričano, da fant doma okrašuje smrečico. Konec zgodbe je, seveda - prazničen. V okviru iste oblikovno-vsebinske komunikacije so pripravili še gradiva za zunanjo (digitalne zaslone in plakate za opremo letališkega terminala, foto okvir za potnike na terminalu) in interno komunikacijo (praznične čestitke za zaposlene in partnerje ter interaktivne materiale za zaposlene). V sodelovanju z letalsko družbo Air France na profilu letališča Ljubljana na Facebooku in Instagramu prav tako poteka nagradni natečaj, v katerem lahko uporabniki v komentarju oz. preko »add yours stickerja« delijo fotografijo kraja, ki je najbližje njihovemu srcu. Nagrajenca bodo objavili 4. januarja 2023, ta pa bo prejel dve brezplačni povratni letalski vozovnici z ljubljanskega letališča v Pariz z Air France.
Avtor: DROM agency
Naročnik: Fraport Slovenija
Partner: Air France
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalni zasloni in plakati na letališču, tiskovine za interne kanale
Predstavnici naročnika: Monika Jelačič in Dominika Ahačič
Vodja naročnika v agenciji: Zala Maček
Umetniški direktor: Marko Klemen
Vsebinska strateginja in scenaristka: Maša Stanič
Produkcija in postprodukcija: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec
Izvedbena oblikovalca: Dominik Skornšek in Marko Klemen
Tekstopiske: Maša Stanič, Zala Maček, Anja Stolnik
Urednica družbenih omrežij: Anja Stolnik
Posebna zahvala sodelujočim zaposlenim pri Fraport Slovenija: Katja Tajnšek, Denis Kladnik, Nejc Selšek, Urban Žonta