Odprite, katera koli darila želite
Gorenjska banka in Mastercard sta v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila decembrsko akcijo razdeljevanja daril. Vsak obiskovalec jih je lahko dnevno odprl kar 15.
Gorenjska banka in Mastercard
Kratek opis akcije: Znamk iz finančne industrije po navadi ne najdemo na seznamu tistih, ki decembra razdeljujejo darila. Ker pa Mastercard in Gorenjsko banko druži razumevanje aktivnega nakupovalnega sloga svojih uporabnikov, so lahko ti v letošnji praznični akciji pod digitalno jelko na odpiramodarila.gbkr.si našli skorajda neskončno veliko prazničnih presenečenj. Vsak obiskovalec je lahko dnevno odprl 15 daril, ki so bila razdeljena v štiri različne kategorije, od praktičnih nagrad do denarnih ugodnosti. Pod digitalno jelko Gorenjske banke in kartice Mastercard je bilo do zdaj odprtih že več kot 300.000 daril.
Elementi akcije: digitalni oglasi, komuniciranje na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, radijski oglasi
Predstavnici naročnika: Tea Svatina Lorenci in Maruša Nučič
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Asistentka vodje projektov: Maša Antuničevič
Kreativni direktor: Jure Korenč
Tekstopiska: Lucija Lepšina
Oblikovalca: Edo Nasufović in Lara Oset
Ostali sodelavci: Urška Čuk, Matic Strgar in Kristina Zidar