Odprta znanost
Opaženo

Odprta znanost na Univerzi v Mariboru

Produkcijska hiša Miss Moose Studio je za področje odprte znanosti na Univerzi v Mariboru zasnovala daljši razlagalni video z namenom predstavitve področja odprtodostopnega delovanja v raziskovanju in izobraževanju.

Kratek opis akcije: Namen videa je doseči večje koherence in sinergije med interdisciplinarnimi znanstvenimi področji, med akademsko in gospodarsko/negospodarsko sfero ter splošno javnostjo za dobrobit širše družbe.

»Cilj produkcije razlagalnega videa za področje odprte znanosti na Univerzi v Mariboru je pridobiti ključne informacije o načinih odprtodostopnega delovanja po načelih odprte znanosti in za namene približanja znanosti državljanom v okviru pilotnega projekta NOO – Z odprtim dostopom do vseživljenjskega izobraževanja ODVIj, ki ga sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU,« so pojasnili v produkcijski hiši Miss Moose Studio. Tam so z realizacijo razlagalnega videa v slovenščini in angleščini po željah naročnika pripomogli, da se bo Univerza v Mariboru lažje zavzemala za spodbujanje sistematične uporabe prostodostopnih e-vsebin in njihovo promocijo ter povečanje dostopa do kakovostnega izobraževanja in učenja v različnih oblikah in okoljih.

Univerza v Mariboru je razlagalni video umestila v predstavitev spletne strani Univerze v Mariboru, predvajali pa so ga tudi kot del spremljevalnega programa na festivalu znanosti Univerze v Mariboru, FestUM, ki je letos nosil naslov Festival odprtega izobraževanja pod okriljem pilotnega projekta NOO – Z odprtim dostopom do vseživljenjskega izobraževanja ODVIj. Razlagalni video v obeh jezikih je zdaj na voljo za ogled preko kanala Univerze v Mariboru na YouTubu.

Vodja projekta v agenciji: Živa Hernaus

Kreativna direktorica: Manja Porle

Tekstopiska: Eva Natlačen v sodelovanju s strokovnjaki Univerze v Mariboru

Ilustracije in animacija: Ana Slak

Kreativa in produkcija: Miss Moose Studio

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji