vitranc
Opaženo

Odštevamo do Vitranca!

Agencija Klicaj je za Petrol zasnovala oglaševalsko akcijo za promocijo Pokala Vitranc. V središče akcije so postavili čelado Žana Kranjca.

Kratek opis akcije: Petrol je dolgoletni partner Pokala Vitranc, pri čemer na dogodku v središče postavlja svojo blagovno znamko Q Max. Zaradi epidemioloških omejitev in nezmožnosti izvajanja sponzorskih aktivacij v živo so aktivacijo za Q Max tokrat prestavili na splet. Obstoječo komunikacijsko akcijo z alpskim smučarjem Žanom Kranjcem so razširili in jo na kreativen način približali širši javnosti.

»Osrednji element akcije je Žanova smučarska čelada, ki je tradicionalno v barvah Petrola. Letošnjo sezono smo se v našem internem oblikovalskem oddelku malo poigrali z njo in naredili prav posebno poslikavo. Na mikro spletni strani smo vsem obiskovalcem dali možnost, da se tudi oni izkažejo po oblikovalski plati in naredijo poslikavo čelade po svoji meri,« so povedali v Petrolu. Med vsemi sodelujočimi so izžrebali nekoga, ki je prejel vrhunsko smučarsko čelado, kakršno nosi tudi Žan Kranjec, na katero se je ta tudi podpisal. V desetih dneh so na mikro strani nagradne igre zabeležili več kot 25.000 unikatnih obiskovalcev in 566 unikatno oblikovanih čelad.

Dodatno so navijačem dali možnost navijanja preko filtrov na Instagramu, kjer so lahko vrteli tradicionalno Petrolovo navijaško ragljo ali pa si na glavo posadili Žanovo čelado.

vitranc1

vitranc2

vitranc3

Elementi akcije: spletna aplikacija, ozadja, spletne pasice, objave na Facebooku in Instagramu

Predstavnik naročnika: Miha Kofjač

Vodja projekta v agenciji: Sandra Reinhardt

Umetniški direktor: Andrej Troha

Oblikovalka: Nika Vrančič

Programer: Erik Pibernik

Medijska agencija: Petrol, BidBid

Trajanje akcije: 4.-14. marec 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji