Odštevamo do Vitranca!
Agencija Klicaj je za Petrol zasnovala oglaševalsko akcijo za promocijo Pokala Vitranc. V središče akcije so postavili čelado Žana Kranjca.
Petrol
Kratek opis akcije: Petrol je dolgoletni partner Pokala Vitranc, pri čemer na dogodku v središče postavlja svojo blagovno znamko Q Max. Zaradi epidemioloških omejitev in nezmožnosti izvajanja sponzorskih aktivacij v živo so aktivacijo za Q Max tokrat prestavili na splet. Obstoječo komunikacijsko akcijo z alpskim smučarjem Žanom Kranjcem so razširili in jo na kreativen način približali širši javnosti.
»Osrednji element akcije je Žanova smučarska čelada, ki je tradicionalno v barvah Petrola. Letošnjo sezono smo se v našem internem oblikovalskem oddelku malo poigrali z njo in naredili prav posebno poslikavo. Na mikro spletni strani smo vsem obiskovalcem dali možnost, da se tudi oni izkažejo po oblikovalski plati in naredijo poslikavo čelade po svoji meri,« so povedali v Petrolu. Med vsemi sodelujočimi so izžrebali nekoga, ki je prejel vrhunsko smučarsko čelado, kakršno nosi tudi Žan Kranjec, na katero se je ta tudi podpisal. V desetih dneh so na mikro strani nagradne igre zabeležili več kot 25.000 unikatnih obiskovalcev in 566 unikatno oblikovanih čelad.
Dodatno so navijačem dali možnost navijanja preko filtrov na Instagramu, kjer so lahko vrteli tradicionalno Petrolovo navijaško ragljo ali pa si na glavo posadili Žanovo čelado.
Elementi akcije: spletna aplikacija, ozadja, spletne pasice, objave na Facebooku in Instagramu
Predstavnik naročnika: Miha Kofjač
Vodja projekta v agenciji: Sandra Reinhardt
Umetniški direktor: Andrej Troha
Oblikovalka: Nika Vrančič
Programer: Erik Pibernik
Medijska agencija: Petrol, BidBid
Trajanje akcije: 4.-14. marec 2021