zz
Opaženo

Oglas, ki ga na cesti ne moreš prezreti!

Samsung je z lansiranjem najnovejšega prepogljivega telefona Galaxy Z Flip6 ponovno postavil nove standarde tako na področju tehnologije kot oglaševanja.

Galaxy Z Flip6 se ponaša z napredno in edinstveno FlexCam kamero, ki omogoča zajemanje posnetkov iz inovativnih kotov, izboljšano uporabniško izkušnjo ter vrhunsko zasnovo, ki s svojo prilagodljivostjo navdušuje vse, ki radi fotografirajo. Toda letos so želeli narediti več kot zgolj predstaviti napravo – želeli so ustvariti edinstveno uporabniško izkušnjo, ki je še ni bilo v slovenskem prostoru.

»Z letošnjo kampanjo smo želeli preseči pretekle projekte,« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics. »Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato smo to prilagodljivost želeli prenesti tudi na naše oglaševanje. S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do sedaj ustvarili, in našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona. Mimoidoči lahko na interaktiven način doživijo, kako deluje Galaxy Z Flip6.«

Lansko leto smo predstavili fiksno ekstenzijo, ki je bila zanimiva, a ni dosegala interaktivnosti, ki smo jo ustvarili letos. Letos smo zasnovali inovativno 3D ekstenzijo, ki je neprimerljivo bolj dinamična in tehnološko dovršena. Oglas se dejansko odpira in zapira, kar simbolizira prepogljivo naravo Galaxy Z Flip6. Poleg tega prikazuje uporabo funkcije umetne inteligence za iskanje in prepoznavanje objektov – funkcija, ki odraža naprednost samega telefona.

»Medtem ko smo lansko leto ustvarili močno kampanjo z edinstveno fiksno ekstenzijo, smo letos želeli iti korak dlje. V ospredje smo postavili interaktivnost in inovacije, ki so srž novega Galaxy Z Flip6. Naš oglas ni samo nekaj, kar mimoidoči opazijo – to je izkušnja, ki jih vabi, da se ustavijo in vstopijo v svet Galaxy Z Flip6 ter odkrijejo njegove vrhunske funkcionalnosti,« je še povedal Tomaž Semič.

Vodja projekta Tilen Kraševec Debeljak, iz medijske agencije Starcom, ki stoji za idejo te inovativne kampanje, še dodatno osvetli ustvarjalni proces in preboj, ki ga je ideja dosegla. »Ideja za dinamični 3D oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega,« še dodaja. Pove pa tudi, da je Samsung s tovrstnim oglaševanjem prvi v Evropi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip.

Vizualna kreativna zasnova je bila razvita v sodelovanju z agencijo Leo Burnett in podjetjema Europlakat in Dalto. Slednji so poskrbeli, da je napredna 3D ekstenzija v fizični obliki dosegla popolno ujemanje z osnovno funkcionalnostjo telefona – odpiranje in zapiranje naprave.

»Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo,« še dodaja Tilen Debeljak. Oglas, ki krasi ključne mestne lokacije po Sloveniji, že privablja poglede z edinstveno 3D izkušnjo, ki poudarja agilnost telefona in njegovo napredno uporabo umetne inteligence. To je kampanja, ki ne samo oglašuje telefon, temveč poudarja njegov edinstven značaj in zmožnosti.

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji